Kiko Milano Wishlist

AAEAAQAAAAAAAAYAAAAAJDdkYzY3YzdjLTQ1YjktNDdiNy05YWZkLTg4ZmI3ODJmMGUxZg

Sinds een paar maanden ben ik helemaal fan van het make-up merk Kiko Milano. De producten zijn ontzettend goed, echt een musthave! Vandaag laat ik jullie mijn wishlist zien.

KC0390105120033secondario_390Wx390H.jpg

1: DESERT DUNES BAKED BRONZER
De nieuwe limited edition is geweldig! De verpakkingen zijn allemaal zo luxe! Ik heb een kleine bronzer verslaving, ik wil dit pareltje zeker aan mijn collectie toevoegen. Hij is verkrijgbaar in 2 kleuren: 200 Warm Melange & 201 Sienna Melange.
Ik zou denk ik gaan voor de 200 Warm Melange. Hij is verkrijgbaar in de Kiko Milano winkels & online voor 22,90 euro.

SUNSHINE DD Cream SPF 30 - 01 Very Light
2: Sunshine DD Cream SPF 30
Een foundation die je ook bescherming in de zon geeft? Dat klinkt als muziek in de oren. Kiko Milano heeft het hoor, ook deze foundation is van de nieuwe limited edition en ziet er luxe uit. Hij lijkt mij vooral heel fijn voor als je lekker in de zon gezeten heb. Ik wil hem gaan aanschaffen voor mijn vakantie. De foundation is er in 4 verschillende kleuren: 01 Very Light, 02 Light, 03 Medium & 04 Dark. Ik denk dat ik 02 Light of  03 Medium kan hebben. Hij is verkrijgbaar in de Kiko Milano winkels & online voor 12,90 euro.

KM0020101291900principale_390Wx390H.jpg

3: Smart Lipstick
Ik vind de Smart Lipsticks ontzettend fijn van Kiko Milano, ik wil zeker nog een aantal kleuren van deze reeks! De verpakking van deze lipsticks zijn simpel, een zwarte huls waar met zilveren letters Kiko Milano opstaat. Ik vind de lipsticks goed aan te brengen en hij blijft een halve dag mooi zitten. Deze reeks heeft ontzettend veel kleuren, voor ieder wat wils. Hij is verkrijg baar in de Kiko Milano winkels en online voor 3,90 euro.

Dit was mijn Kiko Milano wishlisht, heb jij producten die je graag wilt hebben?

Liefs, Maxime

8 gedachtes over “Kiko Milano Wishlist

  1. kimmetjekims zegt:

    Het is ook echt een prachtig merk! Ik ben er ook helemaal fan van. De lipstick die je laat zien lijkt me erg mooi. Heb toen verschillende producten gekocht in Engeland, toen het daar Black Friday was. Te gekke kortingen op Kiko, zo leuk!

    Like

  2. AroundSan zegt:

    Zo’n lipstick van Kiko staat ook al een tijdje op mijn wishlist! Was altijd benieuwd of deze soort nou wel of niet goed was, maar jij bent er enthousiast over zo te lezen. Goed om te weten! Ga er binnenkort een scoren. 🙂

    Like

Geef een reactie

