Producten waar ik niet meer zonder kan #2

IMG_7949.JPG

Eerder schreef ik al een artikel over producten waar ik niet meer zonder kan. Vandaag deel ik weer een aantal producten waar ik absoluut niet meer zonder kan.

IMG_7950.JPGDe MakeUp Eraser

Ik ben zó blij dat ik dit product ontdekt heb! Eerder verwijderde ik mijn make-up altijd met het micellair water van Garnier. Maar sinds ik de MakeUp Eraser ontdekt heb gebruik ik het micellair water alleen nog maar wanneer mijn MakeUp Eraser in de was zit. Als je benieuwd bent hoe en of het echt werkt, ik heb er een uitgebreid artikel over geschreven.

IMG_7951.JPGLippenbalsems

Zonder lippenbalsem kan ik écht niet. Het liefst gebruik ik de Baby Lips van Maybeline. In elke tas zit een lippenbalsem en als ik er een vergeet mee te nemen en ik kom in de buurt van een drogisterij dan koop ik een nieuwe.

IMG_7952Droogshampoo

Mijn haar wordt snel vet en de beste oplossing daarvoor is droogshampoo! Droogshampoo is ideaal om het wassen van je haren nog even uit te stellen. Natuurlijk geen hele week, tenminste bij mij niet, maar één of twee dagen kan best. Ik was mijn haren om de dag maar vaak heb ik geen zin om ze te wassen. Met droogshampoo kan ik het wassen nog een dag rekken. Batiste is mijn favoriete merk voor droogshampoo.

IMG_7953.JPGConcealer

En dan in het bijzonder de concealer die je hierboven op de foto ziet, de MAC Pro Longwear Concealer. Deze concealer is bij mij groot favoriet. Ik heb veel rode plekjes en onzuiverheden in mijn gezicht, deze concealer bedekt écht alles.

IMG_7954.JPGWenkbrauw producten

Mijn wenkbrauwen interesseerden mij eerst niet veel. Ik tekende ze nooit bij. Natuurlijk epileer ik ze wel, maar ik werkte ze nooit bij met een potloodje of wenkbrauwpoeder. Mijn wenkbrauwhaartjes zijn donkerblond, niet te licht maar ook niet heel donker. Sinds de eerste keer dat ik mijn wenkbrauwen ging bij tekenen met de Eyebrow pencil van Hema, doe ik het elke dag. Het geeft je toch een heel ander gezicht als je mooie volle wenkbrauwen hebt, vind ik.

Heb jij ook bepaalde producten die je niet kunt missen?

Liefs, Natasja

5 gedachtes over “Producten waar ik niet meer zonder kan #2

  1. Mandy zegt:

    Zonder wenkbrauwproducten kan ik ook niet en een lippenbalsem heb ik ook altijd in mijn tas zitten. Ik ben heel benieuwd naar de makeup eraser, hoor er zoveel goede verhalen over.

    Like

  2. hillybillybeauty zegt:

    Ik heb veel producten waar ik niet zonder kan: Idealist van Estée Lauder, MAC Foundation, Kiko baked blush, wenkbrauw kit, donna karan cashmere mist deostick…en zo kan ik nog wel eventjes doorgaan..haha

    Like

  3. MindandBeautyNL zegt:

    Ik vind droogshampoo echt de uitvinding van de eeuw. Gebruik het zelf ook erg graag om net even een dagje extra te kunnen rekken met wassen. En het geeft nog veel volume ook 🙂

    Like

Geef een reactie

