The Body Shop Piñita Colada Body Scrub & Shower Gel

IMG_0315.JPG

The Body Shop heeft ook dit jaar weer een heerlijke zomerse lijn uitgebracht, namelijk de limited edition Piñita Colada lijn. Deze lijn laat je helemaal in de zomerse sfeer komen met de geur van kokos en ananas. De geur laat mij meteen denken aan zon, zee, strand en een cocktail.

IMG_0317.JPG

De Piñita Colada lijn bestaat uit de volgende producten:
Exfoliating Cream Body Scrub 250 ml – €18,00
Body Butter 200 ml – €16,00
Body Sorbet 200 ml –  €11,00
Shower Gel 250 ml – €7
Ook is er nog een cadeau setje dat bestaat uit de Shower Gel, Body Scrub, Body Butter en een spons. Hiervoor betaal je €30.

Ik kocht de shower gel en de body scrub.

Piñita Colada Exfoliating Cream Body Scrub €18,00

IMG_0318.JPG

‘Deze Piñita Colada Body Scrub verandert je douche in een beach party. Deze exotische exfoliator met stukjes echte kokosnoot heeft een heerlijk tropische geur die helpt om jouw huid zacht en zomerklaar te maken.’

De verpakkingen alleen al ziet er lekker zomers uit! De exfoliating cream body scrub heeft een inhoud van 250 ml.

IMG_0322.JPG

IMG_0324.JPG

Wanneer ik de pot open komt mij al meteen de heerlijke geur van ananas en kokos tegemoet. Ananas is normaal gesproken niet mijn favoriete geur, maar ik moet zeggen dat ik het in combinatie met kokos heerlijk vind!

IMG_0325.JPG

Zoals je ziet is het een vrij dikke romige substantie die fijne scrubdeeltjes bevat. Het is dus geen heftige scrub maar een hele milde scrub. Hij is heel fijn in gebruik en maakt mijn huid lekker zacht.

Piñita Colada Shower Gel €7,00

IMG_0326.JPG

‘Krijg direct een zomers gevoel met onze Piñita Colada Body Wash. Onze zeepvrije, rijke formule verfrist en revitaliseert je huid met een heerlijke tropische geur.’

IMG_0329.JPG

De shower gel zit in een stevige fles en heeft een handige klikdop die je gemakkelijk kunt openen en sluiten. Door de verfrissende werking is het heerlijk om deze shower gel te gebruiken na een warme dag. Daar is hij natuurlijk ook voor gemaakt. De fles bevat 250 ml shower gel.

IMG_0328.JPG

IMG_0330

De structuur van de shower gel is best dik. Je hebt er dus maar een klein beetje van nodig om je te wassen. Hij is zuinig in gebruik en dat is fijn, zo kun je er lekker lang mee doen. Na het douchen blijf ik de geur nog een paar uurtjes ruiken. Ik vind het heerlijk om de body scrub en de shower gel samen te gebruiken, zo blijft de geur nog langer hangen.

Wat een heerlijke lijn is dit! Deze producten hebben al een plekje gekregen in de badkamer en ga ik met veel liefde gebruiken.

Heb jij ook al iets uit deze lijn kunnen scoren?

Liefs, Natasja

7 gedachtes over “The Body Shop Piñita Colada Body Scrub & Shower Gel

Geef een reactie

