Review – Kiko Highlighter Beam Of Light

image1.JPG
Een tijdje geleden was er sale bij Kiko Milano en ging ik op pad voor mooie producten te scoren. Gek genoeg kwam ik alleen met deze Highlighter thuis. Ben jij benieuwd wat ik ervan vind? Lees dan snel verder!

image6.JPG

Toen ik het doosje opende werd ik blij verrast, wat ziet de highlighter er prachtig uit! Ik kocht hem in de sale voor maar 2,40 euro! Ik kon hem mede door de prijs niet laten liggen. Op het eerste oog vind ik hem iets weg hebben van de highlighter Soft & Gentle van Mac Cosmetics.

image2.JPG

image3

Het doosje ziet er simpel uit, zwart met witte letters. Toch vind ik het doosje niet goedkoop ogen. Alles is goed te lezen en dat is ook fijn. Op het doosje zelf staat de naam van de highlighter en op de bovenkant van het doosje staat nog een keer de naam van het product en de nummer. Ik heb nummer 01 Beam Of Light.

image7

Ik vind hem mij ontzettend mooi staan. Ook op mijn gezicht vind ik hem iets weg hebben van Soft & Gentle. Mooi voor de meiden die het geld niet hebben voor Soft & Gentle. Ik heb heel weinig product gebruikt en toch zie je hem goed! Ik ben super blij met deze budget highlighter!

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Maxime

Een gedachte over “Review – Kiko Highlighter Beam Of Light

Geef een reactie

