The Happiness Tag

Doordat ik in een drukke periode zit van school & en midden in een verhuizing  heb ik niet heel veel aandacht gegeven aan de blog.  Mijn excuses. Ik mis het schrijven van artikels heel erg en wil nu weer langzaam gaan opbouwen. Ik zag deze leuke tag bij Sharmaine van http://www.sharmainesarina.nl. Niets leuker dan een artikel vol positieve dingen toch?

download


1: Van welk eten word je blij?
Pasta Carbonara! Ik ben er een beetje verslaafd aan. Helaas is het een lekker caloriebommetje en mag ik het echt niet te vaak eten.

grease-film-df60c9f256ad63fc.jpg
2: Van welke film word je vrolijk?
Grease! Ik heb hem al zovaak gezien en hij blijft leuk! Ik ben naar de Nederlandse musical geweest en die was ook zo leuk!

image1xl

3: Van welk kledingstuk word je vrolijk?
Oversized blouses! Ideaal en geschikt voor elke gelegenheid!

image3.PNG

4: Van welk beauty product word je blij?
Ik word intens gelukkig van highlighters, maar net iets meer van Soft & Gentle van Mac Cosmetics. Dit is echt een pareltje die iedereen in haar stash moet hebben!

5: Wat is jouw gelukkigste herinnering?
Dit is een moeilijke, ik heb heel veel gelukkige herinneringen! Ik zou het echt niet weten wat mijn gelukkigste herinnering is..

tumblr_static_anhwzh1go2oggwks0kcccsg4w.jpg

6: Van welke muziek word jij blij?
Dit was een makkelijke! Ik word heel blij van The Script! Ik ben vorig jaar naar een concert van hun in de Ziggo Dome geweest en wat raken hun mij met hun muziek. Ik kan niet wachten tot ze weer naar Nederland komen!

bodypump-weighted-squat (1).jpg

7. Wat doe jij op dagen dat je je down voelt en weer happy wil voelen?
Op dagen dat ik niet lekker in mij vel zit vind ik het lekker om mijn frustraties eruit te sporten. Een lesje boksen op body pumpen helpt mij daar heel veel bij!

Een artikel vol positiviteit is ook wel eens lekker! Vanaf deze week probeer ik meer actief te zijn op de blog!

Liefs, Maxime

Geplaatst in: Tag

Een gedachte over “The Happiness Tag

Geef een reactie

