Achtergronden voor je telefoon

Ik ben zelf het type die gemiddeld 3x per week veranderd van achtergrond op mijn telefoon of whatsapp. Sinds ik pinterest heb, kan ik urenlang zoeken naar achtergronden/quotes & tips.

Ik laat jullie vandaag mijn lievelingsachtergronden zien. Ik denk dat er voor iedereen wel iets bij zit.

balc.JPG

Een witte achtergrond met zwarte palmboom bladeren. Deze is heel simpel maar toch heeft die iets vind ik. Ik gebruik deze vaak als ik niet zo zin heb in felle kleurtjes.

beach
Ik hou van het strand en ik hou nog meer van de zon. 2 vliegen in 1 klap. Deze heb ik eigenlijk altijd een paar maanden achter elkaar.

bew.JPG
Ik vind Beyoncé echt geweldig. Ze is niet alleen een fantastische zangeres, ze ziet er ook geweldig uit.

marmer
Sinds afgelopen november ben ik helemaal gek van marmer. Het liefst zwart met wit maar dit vind ik ook heel tof! Ik heb 2 marmer telefoonhoesje en dan kan een achtergrond niet ontbreken.

chuck.JPG
Chuck Bass oftewel Ed Westick. Sinds ik de serie Gossip Girl heb gekeken ben ik gek op hem. Jammer dat die zo onbereikbaar is want zeg nou zelf, wie wilt hier nou geen beschuitje mee eten?

flo
Bloemen achtergronden vind ik altijd leuk waarom? Zou het niet weten eigenlijk. Je heb zoveel verschillende soorten. Ik vond deze heel leuk omdat het een drukke achtergrond is maar toch ook weer niet. Ik heb deze nu als mijn achtergrond op mijn telefoon en op whatsapp.

In verband met een drukke school week, heb ik even een kort artikeltje gemaakt voor jullie.

Liefs, Maxime

3 gedachtes over “Achtergronden voor je telefoon

Geef een reactie

