Essie Nagellak Virgin Snow

IMG_6804

Virgin Snow is een lakje uit de Wintercollectie 2015 van Essie. Ik wilde deze lange tijd al aanschaffen maar wou eigenlijk wachten totdat de wintercollectie met 50% korting zou zijn bij Etos. Helaas is dit – tot nu toe – niet het geval, maar spotte ik dit lakje op The Makeup Spot in de sale. Natuurlijk kwam dit lakje in mijn winkelmandje terecht en bestelde ik hem.

IMG_6805

Virgin Snow is een prachtig lila kleurtje. Ik hou van dit soort kleurtjes. Stiekem laat dit lakje mij ook wel aan de lente denken.

IMG_6806

Essie is zonder twijfel mijn favoriete nagellak merk. In het begin snapte ik niet waarom iedereen zo fan was van dit merk. Wie koopt er nou een potje nagellak voor €9,99?! Dacht ik toen..
Mijn eerste Essie lakje kocht ik dan ook in de sale, met 50% korting. Vanaf dat moment snapte ik het helemaal. Wát een geweldig merk is dit zeg! Deze nagellak blijft beter zitten dan welk merk dan ook. Ik moet eerlijk bekennen dat ik, sinds ik Essie nagellak gebruik, geen ander merk meer gebruikt heb. Ik heb een aantal lakjes van Essence en Catrice maar die pak ik er gewoon niet meer bij. Simpelweg omdat Essie nagellak zo goed blijft zitten, ook zonder een topcoat.

IMG_6807

De kwastjes van Essie zijn enorm fijn, niet te dik en niet te dun. Ze hebben de perfecte breedte. Ik hoef maar twee keer met het kwastje over mijn nagel te strijken, dan is deze al helemaal bedekt met nagellak.

IMG_6808

Hier heb ik mijn nagels met twee laagjes gelakt. Wat een prachtig kleurtje is dit, ik ben er helemaal gek op. Ik vind het trouwens vreselijk dat mijn nagels zo kort zijn, persoonlijk vind ik nagellak dan niet heel mooi bij mezelf staan. Voor mijn opleiding mag ik helaas geen lange nagels en moeten ze zo kort. Maar dat even terzijde, ik ben dol op dit lakje!

Essie Virgin Snow is nog verkrijgbaar bij Etos voor €9,99. Ik kocht hem op http://www.themakeupspot.nl,  €4,99 klik hier. Helaas zag ik dat hij nu uit assortiment is.

Wat vind jij van Virgin Snow?

Liefs, Natasja

 

4 gedachtes over “Essie Nagellak Virgin Snow

  1. Mandy zegt:

    Dit is zo’n mooi kleurtje! Ik ben ook aan het wachten tot ze worden afgeprijst bij Etos haha. Jammer dat hij nu uit assortiment is bij themakeupspot. Als mijn nagels zo kort zijn vind ik nagellak ook niet zo mooi staan.

    Like

Geef een reactie

