Parfum Wishlist

Ariana_Grande-Ari

Ik ben dol op parfums. Ik kan er geen genoeg van krijgen en vind het ook geweldig als ze allemaal bij elkaar op mijn plank staan. Ik heb er veel opgemaakt en heb nu nog 3 parfums! Ik zeg tijd voor nieuwe geurtjes. Ben jij benieuwd naar welke parfums er op mijn wishlist staan? Kijk snel mee!

13_0052719205500000_pro_flt_frt_01_1108_1528_651667

Guess-Seductive
3365440787858
s1571405-main-zoom

michael_kors_sexy_sunset_eau_de_parfum_spray_30ml

 

  • Ari – Ariana Grande – Ik kom regelmatig bij Douglas en pak deze geur altijd om even op te spuiten. Ik vind hem heel lekker fruitig ruiken, ik denk meteen aan bessen & frambozen bij deze geur. Ik vind het ook een geur voor een romantisch avondje dineren, niet te hard maar wel lekker aanwezig!
     Te koop bij o.a. Douglas: 100 ml  = 49,95 euro.
  • Alien – Thierry Mugler – Ik heb hem echt al een tig keer in mijn handen gehad en elke keer zet ik hem weer terug. Je zou denken waarom? Heel simpel ik vind te prijs te hoog. Ik vind het echt een herfst/winter geur. Dit is een gevalletje van je haat het of je houd ervan. Het is een zware geur maar toch een hele zwoele geur!
    Te koop bij o.a. Douglas: 30 ml = 61,20 euro.
  • Seductive – Guess – Dit was mijn allereerste geurtje. Ik spoot hem dagelijks op. Het is nu al een jaar of 2 dat ik hem niet meer heb. Ik wil deze zeker weer opnieuw kopen voor in mijn tas zodat ik altijd een geurtje bij mij heb. Het is een lekker fris en blijft de hele dag zitten!
    Te koop bij o.a. Douglas: 30 ml = 29,75 euro
  • Black Opium – Yves Saint Laurent – Ik rook deze geur bij een vriendin van mij. Ik moest gelijk denken aan rock & roll ik vind het een stoere geur met een vleugje chic er doorheen! Ik ga hem zeker dit jaar aanschaffen.
    Te koop bij 0.a. Douglas: 30 ml  = 61,65 euro
  • Si – Giorgio Armani – Ook deze heb ik bij een vriendin geroken, ideaal voor mijn werk! Het is een aparte geur die niet standaard is. Ik kan hem niet goed plaatsen maar vind hem echt heerlijk! Een lekkere lichte geur.
    Te koop bij o.a. Douglas: 30 ml = 59,40 euro.
  • Sexy Sunset – Michael Kors – Dit is een nieuwe geur en ik was meteen verkocht. Ik had het idee dat ik naar een zonsondergang aan het kijken was! Ik moet hem hebben!
    Te koop bij o.a. Douglas: 30 ml = 52,00 eur0 

    Dit zijn de geurtjes die ik heeel graag wil hebben! Hebben jullie nog geurtjes die jullie graag willen hebben?

Liefs, Maxime

5 gedachtes over “Parfum Wishlist

Geef een reactie

