Review – Clinique make-up remover ‘Take The Day Off’

2016-03-05 23.00.14.png
Ongeveer een maand geleden zag ik op de Facebook pagina van Glamour een oproep, zij zochten testers voor Clinique & Estée Lauder. Ik raakte meteen enthousiast en vulde mijn gegevens in en ik wachtte vol spanning af. Eindelijk kwam daar het verlossende mailtje, ik mocht producten gaan testen voor Clinique. Woehoe happy me!

In januari kreeg ik mijn eerste pakketje binnen een make-up remover, whaa ik kon niet wachten om hem te gaan gebruiken! Hij heet ‘ Take The Day  Off ”ik vind het een leuke naam, origineel. Goed bedacht van Clinique.

2016-03-05 23.00.34.png
Ik vind het flesje er mooi strak uitzien, doorzichtje met een paarse glans erin. Alles is goed duidelijk leesbaar. Niet te kleine letters en gelukkig ook geen koeien letters.  De dop vind ik echt zwaar irritant en dat is de enige reden waarom ik heb echt laat staan. Je moet hem heel goed en hard indrukken en dan kan je als je geluk heb de dop opendraaien. Ik vind het ook zwaar irritant dat je geen ‘spuitgaatje’ heb zo komt er 9/10 keer teveel product op het watje en dan is het flesje snel leeg.
Beetje jammer Clinique.

2016-03-05 22.58.52.png

Ik had op mijn arm MAC lippenstift swatches gemaakt van o.a. Diva, Lady Danger en Viva Glam Miley Cyrus 1. Ik pakte een watje deed er remover op en maakt mijn arm schoon. Ik had maar 1 watje nodig om mijn arm schoon te krijgen. Dit had ik absoluut niet verwacht. Ik ging nog met een 2e watje eroverheen maar daar zat niets op! Wat een waanzinnige remover!

2016-03-05 22.56.27.png

2016-03-05 22.59.25.png

Ik zou deze make-up remover absoluut zelf een keertje kopen. Hij kost 22,50 euro.

Liefs, Maxime

Een gedachte over “Review – Clinique make-up remover ‘Take The Day Off’

Geef een reactie

