Garnier Micellaire Reinigingsgel

17328061_1256220757780559_1597131192_n

Zoals vaker liep ik weer eens door de Kruidvat, mijn oog viel op de nieuwe Micellaire Reinigingsgel van Garnier. Over de Micellair water van Garnier, ben ik altijd zeer tevreden. Lees je mee of ik net zo tevreden ben over de Micellaire reinigingsgel als de Micelair water?


17328154_1256220761113892_87755817_n

De verpakking ziet er hetzelfde uit als de verpakking van de Micellair water, alleen heeft de verpakking van de Micellair reinigingsgel een pompje. Het pompje is makkelijk in gebruik. Een belangrijk punt vind ik vooral dat het heel hygiënisch is en het doseert goed.

17354755_1256220771113891_1732175362_n

Nog nooit eerder had ik een facewash gebruikt, dit was wel eventjes wennen voor mij. Ongeveer 2 a 3x per week gebruik ik tijdens het douchen de Micellair Reinigingsgel. Wat ik niet had verwacht was dat die zo lekker zou schuimen, goed pluspunt Garnier.

Wat heel veel vrouwen fijn zullen vinden aan deze reinigingsgel is dat er parfum in zit. Ook zitten er geen parabenen in, en minerale olie is ook niet te vinden in deze reinigingsgel.

Het product gebruik je als volgend: Je brengt de gel aan op een vochtig gezicht. Je draait de gel op het gezicht rond zodat het gaat schuimen. Ik gebruik het op mijn gezicht, maar je kan het ook gebruiken voor je ogen en lippen. Daarna spoel je het af met water en heb je een lekker schoon gezicht of ogen en lippen.

Ik ben heel tevreden over deze Micellair Reinigingsgel, het doet wat het moet doen.

Verkrijgbaar bij o.a. Kruidvat & Etos.

Heb jij deze reinigingsgel al geprobeerd?

Liefs, Maxime

 

4 gedachtes over “Garnier Micellaire Reinigingsgel

Geef een reactie

