Review Treaclemoon Creamy Shower Foams

18983100_1346395548763079_536368125_n.png

Ik ben al een lange tijd gek op de showergels van Treaclemoon, ik was dan ook aangenaamd verrast toen ik hoorde dat zij twee shower foams op de markt gingen brengen. Ik nam de  Watermelon splash mee naar huis. Lees je mee naar mijn zomerse douche ervaring?


19021938_1346395505429750_948234067_n.png
Treaclemoon heeft altijd hele leuke verpakkingen, zowel de showergels, de handzeep , de handcrèmes en nu dan ook de showerfoams zien er goed uit.

Op elke fles van Treaclemoon staat een leuke tekst. Ik vind dit een ontzettend leuk detail. Ik denk dat dit soort kleine dingetjes  helpen om een bepaald product te kopen, ziet er toch net wat leuker uit dan een simpele fles.

” The Melon is said to be the food of angels. It’s walls a castle of cool, pale marble and a scent that sings fiestas, painted conkey carts and hot air balloons. Sweet. ”

18945294_1346395555429745_229009569_n

Ik ben gek op de showerfoams van Rituals, mede doordat ze zo goed schuimen. Hoe meer schuim, hoe beter. Ik heb maar een heel klein beetje op mijn arm gedaan, zoals je kan zien schuimt die goed! Een groot pluspunt!

Watermeloen is mijn lievelingsfruit voor de zomer. De showerfoam ruikt heerlijk zoet, net of je naast een gesneden watermeloen zit.  Doordat de showerfoam arganolie bevat is het verzorgend voor de huid, pluspunt!  Ik heb een hele zachte huid na het douchen.

Ik denk dat ik mijn favoriete showerfoam gevonden heb.

Er zijn 2 geuren uitgebracht Watermelon Splash & My Coconut Island. Van my Coconut Island zijn al producten zoals een handcrème en showergel. Ze zijn beide te koop bij Etos voor   €5,99.

Heb jij producten van Treaclemoon?

Liefs, Maxime

 

2 gedachtes over “Review Treaclemoon Creamy Shower Foams

Geef een reactie

