Mac Cosmetics Prep+Prime Fix+ Fruity Juicy

18870895_1344257205643580_1241503191_n.png
Regelmatig komt Mac met Limited Editions, zo ook deze collectie genaamd ‘ Fruity Juicy ‘. Ik vind het een hele leuke zomerse naam! De verpakkingen liegen er niet om. Meestal grijp ik naast de Limited Editions, nu was ik een keer optijd. Ik kocht de Prep+Prime Fix+.  Kijk je mee naar mijn mening?


18945052_1344257268976907_931916819_n.png

Met de verpakking is helemaal niets mis, ik word ontzettend vrolijk van de kleurige bloemenprint. Leuk dat dit ook op  de fles zelf wordt herhaalt.
‘ Het water’ zit in een glazen fles, of het echt glas is of plastic glas durf ik niet goed te zeggen, het voelt als echt glas.
Ik heb deze mede gekocht doordat het een kokos geur heeft, laat ik nou gek zijn op kokos. Gelukkig is de kokos geur subtiel en niet heel erg overheersend.
Er zit 100 ml in.

Mac Cosmetics zegt het volgende: Prep + Prime Fix+ ruikt nu heerlijk naar kokosnoot. De lichte spray op waterbasis zit boordevol vitaminen en mineralen, en verfrist de huid op milde wijze. Hydrateert optimaal en zorgt voor een subtiel glanzende finish. Ideaal om je make-up te fixeren. Op de speciale verpakking prijkt een motief met exotische vruchten en bloemen.

18944472_1344257292310238_970198355_n.png

Ik spuit dit op als ik mijn primer op gedaan heb en nadat ik mijn bronzer en highlighter gedaan heb. Of mijn makeup echt beter blijft zitten durf ik niet 100% te zeggen. Doordat het een kokos geur heeft spuit ik hem ook op warme dagen op mijn huid.

Inmiddels is hij op Mac Cosmetics uitverkocht. Ik kocht hem voor €19.50. De Bijenkorf en Douglas verkopen de Fruity Juicy collectie ook.

Heb jij iets van de Fruity Juicy collectie gekocht?

Liefs, Maxime

 

 

4 gedachtes over “Mac Cosmetics Prep+Prime Fix+ Fruity Juicy

Geef een reactie

