Mijn Lush stash

IMG_0830.PNG

Sinds enige tijd ben ik een tikkeltje verslaafd aan Lush. Lush is het Engelse cosmeticamerk met huid- en haarverzorgingsproducten die handgemaakt worden, van alleen natuurlijke en verse ingrediënten zoals bijvoorbeeld groenten en fruit. Omdat er nauwelijks synthetische middelen gebruikt worden, zijn de Lush-producten bij uitstek geschikt voor mensen met een gevoelige huid. Zelf heb ik niet de makkelijkste huid, dus ik besloot eens het een en ander te proberen. Vandaag laat ik jullie mijn stash zien. Kijk je mee!?

img_0824

Jullie kunnen wel zien wat mijn lievelingsgeur is denk ik he? Even zonder grapjes, ik ben gek op snowfairy, ontzettend zoet en je moet er echt van houden maar ik kan niet wachten tot ze met kerst weer in de winkels liggen. Lord Of Misrule vond ik eerst heel erg tegenvallen, nu begin ik hem steeds lekkerder te vinden. Stiekem hoop ik nog wat in te slaan. Prince Charming koop ik elk jaar opnieuw tijdens Valentijn, ik vind hem lekker. Wat ik van Bubbly vind?! Geen idee eerlijk gezegd. Bubbly doet mij aan sinas denken, misschien moet ik er nog aan wennen.

img_0825

Tijdens een dagje winkelen in Amsterdam had Lush sale. Helaas vond mijn rekening de sale niet zo leuk, ik wel! Ik had nog nooit een shower jelly gekocht, santa’s belly was mijn 1e en ik denk ook mijn laatste. Helaas vind ik het heel onhandig in gebruik. Snow Fairy is mijn favoriete geur. Ik zocht al zolang de body conditioner van Snow Fairy, telkens greep ik er net naast totdat ik in Amsterdam was. Ik kon hem eindelijk kopen! Ik kan niet wachten tot Snow Fiary weer in de winkels ligt.

16344317_1210647585671210_1983712057_n.jpg

 Van een vriedinnetje hoorde ik al dat de lipscrubs fijn zijn van Lush. Tijdens de sale kocht ik er gelijk 2, ja waarom ook niet he?! Ik vind ze echt heel erg fijn! Mijn lippen worden er zeker zachter van, een aanrader girls!

16296153_1210647532337882_1214984435_n.jpg

Salted Coconut Hand Scrub was mijn 1e Lush aankoop in december 2015! Ik ben een echte kokos fan en dit was liefde op het 1e gezicht. Ik scrub mijn handen om de 2 dagen. Eau Roma Toner water spuit ik verschillende keren op. Na het reinigen van mijn gezicht, zomers lekker verfrissend & na het aanbrengen van mijn make-up. Beide producten heb ik al meerdere malen opnieuw gekocht.

Heb jij Lush producten?

Liefs, Maxime

5 gedachtes over “Mijn Lush stash

  1. hillybillybeauty zegt:

    Flinke voorraad! Ik ben geen Lush fan ( ik vind de geuren persoonlijk niet altijd lekker ), ik ben meer van The Body Shop. Heerlijk hè als je ergens gek van bent om gewoon lekker los te gaan tijdens een sale? Daarna er lekker van genieten tijdens het gebruiken.

    Like

Geef een reactie

