TAG: De 22 levensvragen

wnk8yd2i5lob

Bij Janine van http://www.janiinemma.nl kwam ik de 22 levensvragen tag tegen. Ik vond dit zo leuke tag dat ik besloot om hem zelf in te vullen. Vandaag leren jullie mij weer een stukje beter kennen. Ben jij benieuwd naar de vragen en de antwoorden? Lees dan snel verder!

DE VRAGEN EN ANTWOORDEN:

1: Je gaat naar een kroeg/café, wat bestel je ?
Dat ligt ontzettend aan het tijdstip. Overdag ga ik meestal voor een kopje muntthee  of een glaasje cola zero & avond’s ga ik vaak voor een zoete witte wijn!

2: Welk woord gebruik je echt te vaak?
Hier hoef ik niet lang over na te denken, ik gebruik ‘weetje’ echt veel te vaak. Bijna overal zet ik ‘weetje’ voor de zin. Ik ben al aan het minderen haha!

3: Wat is je favoriete film?
Hmm, moeilijk! Ik vind veel films leuk, maar de leukste blijft toch wel Dirty Dancing. Ik heb deze film al zovaak gekeken en na al die keren vind ik hem nog steeds leuk.

4: Naar wie was je laatste appje?
Mijn laatste appje verstuurde ik naar mijn moeder. Ik stuurde een foto van een jas. Altijd even mama’s mening vragen haha!

5: Wat was je eerst e-mailadres?
Mijn eerst e-mailadres gebruik ik nog steeds, namelijk maximebouman96@live.nl.

6: Wat is het laatste liedje wat je hebt geluisterd?
Het laatste liedje dat ik geluisterd heb was ‘ Starboy ‘ van The Weeknd!

the-weeknd-4

7: Wat is je quilty pleasure op het gebied van televisie?
Ik vind het heerlijk om te kijken naar GTST of The Voice Of Holland! Maar ook programma’s als Temptation Island vind ik ontzettend leuk.

8: Waar kun je je enorm aan ergeren?
Het klinkt heel stom maar ik kan mij ontzettend ergeren aan eetgeluiden! Ik vind dat zo vies haha.

9: Wat is je meest awkward moment ooit?
Heb je even?! Nee zonder dollen dat was een paar jaar geleden in de bioscoop. Ik had al het eten & drinken in mijn handen. Mijn nicht d’r telefoon ging af en ik denk dat ik daar zo van schrok. Wat zich uitte in dat al het popcorn over een jongen heen goodie. Oeps.

10: Wat is je meest favoriete dag van het jaar?
Kerst! Ik hou echt van kerst. Gezellig met ze allen bij elkaar, lekker eten en drinken.

11: Hoe ziet de homescreen van je telefoon eruit?
Mijn homescreen ziet er heel simple uit. Op mijn homescreen heb ik de apps staan die ik het meeste gebruikt, derest van mijn apps staan allemaal in mappen.

15209043_1137063206362982_437525886_n

12: Wat is je favoriete emoji?
Als ik kijk naar mijn meest gebruikte dan is het toch wel het lachpoppetje met de traantjes haha!

13: Katten of Honden?
Stiekem allebei niet, ik ben ontzettend bang voor allebei!

14: Koffie of Thee?
Ik ben geen koffie verslaafde maar op zijn tijd een cappuccino geniet ik echt heel erg van. Thee vind ik ook lekker!

15: Serie of film?
Serie! Ik vind het heerlijk om thuis te komen en te beginnen aan een serie die ik langer kan kijken!

16: Vlees of Vis?
Ik kies beide.

17: Drank of Drugs?
Drugs heb ik nog nooit gebruikt. Ik ga voor een drankje met alcohol!

18: Spice Girls of Backstreet Boys?
Dan ga ik voor de Spice Girls! Heerlijk om de nummers van de Spice Girls op te zetten tijdens het schoonmaken!

19: Bert of Ernie?
Ernie duh! haha

20: Sesamstraat of Villa Achterwerk?
Sesamstraat! Vroeger keek je daar de hele dag naar uit.

21: Meest random feitje over jezelf?
Ik kan heel slecht tegen mensen die al beginnen met oordelen voordat ze het verhaal van iemand weten.

22: Belangrijkste levensles die je tot nu hebt geleerd?
Dat je wat er ook gebeurd altijd in jezelf moet geloven.

follow-your-dreams-believe-in-yourself-and-dont-give-up-quote-1

Jullie hebben mij weer iets beter leren kennen!

Liefs, Maxime

5 gedachtes over “TAG: De 22 levensvragen

  1. Janiinemma zegt:

    Wat super leuk dat je deze tag hebt overgenomen! Ik herken het met dat iedereen altijd al oordeelt voordat ze het hele verhaal weten, of dat ze het verhaal van maar 1 kant horen.Zo frustrerend en niet eerlijk! x

    Like

Geef een reactie

