Review Lush Showergel Rose Jam

Een paar weken geleden heft Lush wederom een prachtige kerstcollectie uitgebracht. Ik ging naar de winkel voor het geliefde product; Snowfairy, helaas zonder succes, alle Snowfairy producten waren al uitverkocht. Ik snuffelde verder bij de douche producten, en mijn oog viel op Rose Jam. Vandaag vertel ik jou wat ik ervan vindt!

15065039_1131019396967363_180838142_o

Rose Jam is een limited edition van Lush. De showergel heeft  een rood/roze substantie en schuimt lekker! Normaal gesproken hou ik niet van doucheproducten die een rozen geur hebben, bij deze showergel is het gelukkig niet overheersend!

Lush over Rose Jam:
Turkse rozen absolue en verzorgende arganolie strooien een zee aan bloemen over je huid uit en laten een heerlijke, subtiele geur achter die bijzonder lang blijft hangen. Turkse rozen absolue en verzorgende arganolie strooien een zee aan bloemen over je huid uit en laten een heerlijke, subtiele geur achter die bijzonder lang blijft hangen. Rozenblaadjes zijn de basis voor rozenolie en roos absolue. Ze komen uit Senir, Turkije, en zijn ʼs ochtends vroeg met de hand geplukt als ze het sterkst ruiken. Wanneer je zoete vanille combineert met reinigende, Siciliaanse citroenolie en vers gojibessensap geeft dat een frisse touch. Het resultaat is een showergel met de geur van plakkerige, overheerlijke Turkse rozenjam.

15052015_1131019633634006_1711773628_o.jpg

Rose Jam is gemaakt op 27 september 2016 door Jarek, ik kan hem gebruiken tot 27 november 2017!

De volgende ingredienten zitten erin:
Natrium Laureth Sulfaat
Natrium Cocoamphoacetaat
Glycerine
Fair Trade Vanillestokjes-infusie (Vanilla planifolia)
Cypresbladinfusie (Cupressus sempervirens)
Laurylbetaïne
Parfum
Gojibessensap
Melkzuur (Lactic acid)
Arganolie (Argania spinosa)
Biologische Roos Absolue (Rosa damascena)
Rozenolie (Rosa damascena)
Egyptische Geraniumolie
Siciliaanse Citroenolie (Citrus limonum)
Citronellol
Coumarine
Geraniol (Geraniol)
*Limonene
Kleurstof 17200

15101916_1131019746967328_1333823911_o

Rose Jam is onderdehand groot favoriet bij mij! Ik ga deze snel nog een keer inslaan, zomers  ga ik deze geur ook heel lekker vinden door de rozen! De Vanille & Citroenolie geven er een frisse draai aan.

Je kan Rose Jam kopen in verschillende maten:
100gr – €8,95
250gr – €16,95
500gr – €27,95
1kg – €47,95

Heb jij al iets van de Lush kerstcollectie gekocht?

Liefs, Maxime

 

11 gedachtes over “Review Lush Showergel Rose Jam

  1. Evy zegt:

    Ik heb nog niks van Lush überhaupt gekocht. Soms denk ik dat ik me zou moeten schamen als ik dit soort leuke producten tegen kom, maar aan de andere kant bespaar ik wel een hoop geld!

    Like

Geef een reactie

