Wat maakt je mooi wishlist

banner_wat_maakt_je_mooi

Bij Hilde van Hillybillybeauty.nl heb ik kennis mogen maken met dit mooie merk. Zij is ontzettend enthousiast over Wat Maakt Je Mooi, ik raadt je zeker aan om haar site te bezoeken! Ik ben gelijk op de website van Wat Maakt Je Mooi gaan kijken en heb een prachtige wishlist  kunnen samenstellen. Kijk je mee naar mijn wishlist van Wat Maakt Je Mooi?

Alle producten van Wat Maakt Je Mooi zijn handgemaakt, en een groot voordeel alle producten zijn niet op dieren! In de producten zitten allemaal natuurlijke ingrediënten, essentiële oliën, verzorgende boters, kruiden, maar ook groenten en fruit vormen de basis, allemaal goodies die weldadig zijn voor lichaam en geest. Tevens word je ook helemaal vrolijk van de oogstrelende producten! Jeanette de eigenaresse van Wat Maakt Je Mooi mag trots zijn op haar mooie site!

Shower:

360x1000x0_body-wash-rose-jelly.png

Rose Jelly is een dupe van de fantastische geur “Rose Jam” van Lush, een geur bomvol Turkse rozen aangevuld met citrus, geraniums. Een drupje lemon en afgerond met tonka bonen. Deze geur is een absolute topseller!
Rose Jam van Lush heb ik ook in mijn bezit en die geur is geweldig, deze showergel wil ik sowieso aan mijn stash toevoegen!
Rose Jelly kost €7,50.

Face:

360x1000x0_teatree-0

Op het moment gebruik Tea Tree van Lush, ik wil heel graag deze ook proberen. Hij is beschikt voor de normale tot vette huid. Ik heb geluk dat ik een hele normale huid heb. Ook is hij geschikt voor tienermeisjes die last hebben van puistjes.
Hij kost €5,95.

360x1000x0_body-sorbet-watermelon.png

Woehoe, ik ben zo gek op watermeloen. Helaas zijn er zo weinig producten met de geur van watermeloen. Body Sorbet is een voedende en lichte bodylotion. De body sorbet heeft een fluweelachtige textuur en geeft je huid een zijdezacht gevoel, ze trekt snel in je huid wat fijn is als je haast hebt of op de wat warmere dagen. Deze body sorbet moet ik hoe dan ook aan mijn stash toevoegen.
Hij kost €8,95.

Voor nu zijn dit even de producten die ik heel graag wil. Ik zie uiteraard nog meer producten waar mijn hartje sneller van gaat kloppen.

Heb jij al eens besteld op http://www.watmaaktjemooi.nl?

Liefs, Maxime

Een gedachte over “Wat maakt je mooi wishlist

Geef een reactie

