Mijn schoenen wishlist

661d8e6d1fbd9e727b8d490b0c14df61.jpg
Een nieuw seizoen betekent nieuwe schoenen. Sinds ik het mij al kan herinneren ben ik verslaafd aan schoenen. Toen ik een klein meisje was en ging winkelen, moest ik altijd even high heels passen in een volwassenen maat. Vandaag laat ik de schoenen zien, die ik de komende maanden heel graag aan mijn collectie wil toevoegen.


26107162_A_p.jpg

Simpele zwarte Clarks, ik wil ze al heel lang aan mijn collectie toevoegen. Vorig jaar had ik ze bijna gekocht, alleen was mijn huidige maat uitverkocht en was de maat die ik gepast had toch iets te groot. Ze zijn in diverse winkels te koop. Deze leukers kosten €130.

689851_main.jpg

Afgelopen weekend lag ik in bed door de app van River Island te bladeren, tot ik deze leukerds tegen kwam! Het was liefde op het eerste gezicht. Het is een typisch gevalletje van ‘Je vind ze leuk, of je haat ze’. Ik zie al helemaal een outfit met deze laarsjes in mijn hoofd. Ze kosten €95 en zijn te koop bij River Island.

kb4a9517.jpg

Oeh deze zilveren metallic laarsjes vind ik onwijs leuk! De slangen print details vind ik onwijs leuk, het is niet te overheersend gelukkig. Deze leuke laarsjes zijn te koop bij Loavies voor €74,95.

Fringe-Zipper-Booties-Camel.jpg
Over het algemeen draag ik veel zwart, ik heb ook veel zwarte schoenen. Ik wil ook elk jaar een kleurtje in Caramel bruin hebben, omdat ik het een leuke kleur vind bij zwart maar ook bij spijker en donkerblauw. De franjes maken dit laarsje net wat leuker! Je kan deze laarsjes kopen bij modemusthaves voor €39.95.

Na een dipje en de zomervakantie ben ik weer, je kan vanaf vandaag weer sowieso om de dag een artikel lezen.

Liefs, Maxime

5 gedachtes over “Mijn schoenen wishlist

  1. indiequeen84 zegt:

    Oeh mooie wishlist! Mijn herfst wishlist is qua schoenen inmiddels volbracht. Had echt dringend een paar zwarte Chelsea boots nodig en heb gisteravond een nieuw paar brogues besteld. Van, jawel, Clarks! Nu hopen dat ze passen, want Clarks valt vrij smal en ik heb hele brede voeten.

    Like

Geef een reactie

