L’Oréal Elvive Extraordinary OIL ‘Oil-in-Cream

IMG_0924

Op Instagram heb je misschien al gezien dat ik mijn haren weer blond geverfd heb. Voordat ik naar de kapper ging had ik zelf mijn haren ook al twee keer ontkleurd én geverfd. Mijn haar kan dus wel wat extra verzorging gebruiken op dit moment.

IMG_0929

Je zult wel denken, twee keer je haar ontkleuren en verven én ook nog naar de kapper om te ontkleuren en verven. Ja ik vraag me nu ook af waarom ik niet gelijk naar de kapper gegaan ben. Mijn haar was droog, niet normaal. Het was net stro. Voortaan weet ik wel beter en ga ik gelijk naar de kapper. Ik wilde perse weer blond haar en gelukkig is het bij de kapper gelukt. Maar, over naar het product.

IMG_0930.JPG

Ik kwam de Oil-in-Cream uit de Extraordinary OIL lijn tegen van L’Oréal. Het is een voedende cream die 6 kostbare bloem oliën bevat. Deze cream hoef je niet uit te spoelen. Hij is speciaal voor droog en stug haar, geeft de perfecte controle, een gezonde glans en verzwaart het haar niet.

IMG_0936

Omhul het haar met deze fijne textuur, die doordrongen is van 6 kostbare bloem-olien. De Oil-in-Cream omhult onmiddellijk de haar vezel om deze intensief en in alle luchtigheid te voeden zonder het te verzwaren of vet te maken. Door de rijke voeding herleeft het haar. Het krijgt weer een prachtige glans. 

De Oil-in-Cream is een multifunctioneel product, je kunt het op drie verschillende manieren gebruiken:

  • Op nat haar: doe een kleine hoeveelheid Oil-in-Cream in de palm van de hand en breng deze aan op de gehele lengte van het haar om het schitterend te doen glanzen en zijde zacht te maken.
  • Voor het föhnen: breng Oil-in-Cream aan voor het föhnen om de haarvezel te beschermen tegen de hitte en voor een schitterend resultaat.
  • Op droog haar: breng een kleine hoeveelheid Oil-in-Cream aan op de gehele lengte van het haar om de haarglans weer tot leven te brengen en pluizen onder controle te houden voor een perfecte staart of knot.

IMG_0939.JPG

De tube heeft een handige klik dop. Je moet wel een beetje oppassen als je de dop open maakt. Het product is vrij dun van structuur dus het kan er uitlopen als je de tube met de dop naar beneden houdt.

IMG_0943.JPG

De cream is zoals ik al zei vrij dun en wat oranje van kleur. Door de bloem-olien die erin verwerkt zitten, ruikt hij ook lekker bloemig. Deze bloemige geur blijf je ook ruiken in je haar, de geur is subtiel aanwezig dus niet te overheersend.

Ik ben enorm tevreden over dit product. Ik gebruik hem nu elke dag, na het wassen op handdoek droog haar en de dagen erna op droog haar. Ik merk zeker verschil, mijn haar voelt een stuk minder droog aan en heeft weer een mooie glans. Ook maakt het mijn haar niet vet, terwijl ik altijd snel last van vet haar heb.

L’Oréal Elvive Extra Ordinary OIL Oil-in-Cream is onder andere verkrijgbaar bij Etos voor €5,99

Liefs, Natasja

7 gedachtes over “L’Oréal Elvive Extraordinary OIL ‘Oil-in-Cream

  1. kimmetjekims zegt:

    Nog nooit gezien en nog nooit van gehoord! Maar inderdaad, zo belangrijk dat je je haar goed verzorgd na het ontkleuren en verven ervan. Leuk artikel!

    Like

Geef een reactie

