Essie Quick-E Drying Drops

IMG_0894.JPG

Ik ben echt een Essie verslaafde als het aankomt op nagellak. Ik gebruik geen ander merk meer dan Essie nagellak. Ik kwam de Quick-E Drying drops tegen, deze laat je nagellak nog sneller drogen.

IMG_0895.JPG

Eigenlijk heb je bij Essie nagellak helemaal geen middeltje nodig dat de nagellak nog sneller laat drogen. Nu vraag je je zeker af waarom ik het dan gekocht heb. Nou dat zal ik je vertellen, ik gebruik altijd de Gel Setter als topcoat. Deze heeft bij mij vrij lang nodig om goed te drogen. De vertegenwoordigster van Essie, die een paar weken geleden een middag op mijn werk was om Essie te promoten, beloofde mij dat door deze drops de Gel Setter na 1 minuut droog zou zijn. Dat moest ik natuurlijk uitproberen.

IMG_0896

Bij het potje zit een pipet waarmee je de druppeltjes aanbrengt.

IMG_0899.JPG

Het is enorm zuinig in gebruik. Nadat je je nagels gelakt hebt, in mijn geval dus nadat ik de Gel Setter op mijn nagels gelakt heb, breng je de Drying Drops aan. Het is de bedoeling dat je de drops aanbrengt aan de achterkant van je nagel, bij de nagelriemen dus. Je laat een druppeltje erop vallen, het druppeltje loopt dan als het ware omlaag over je hele nagel.

IMG_0900.JPG

Ja hoor, de mevrouw had gelijk. Normaal gesproken duurt het zo’n 10 minuten voordat de Gel Setter Topcoat volledig goed gedroogd is. Met een druppeltje van dit spul is het echt binnen 1 minuut al droog. Het is echt een geweldig product. Ik kan niet meer zonder.

Ik weet niet de exacte prijs van dit product, toen de Essie vertegenwoordigster in onze winkel was hadden wij een speciale aanbieding waardoor ik hem voor €10,00 kocht. Op Bol.com kost hij €17,56, in de winkel zal hij waarschijnlijk ook rond deze prijs zijn. 

Kende jij de Drying Drops van Essie al?

Liefs, Natasja

8 gedachtes over “Essie Quick-E Drying Drops

Geef een reactie

