Tag – I wish

Embudu-Village-Hotel-Resort-Malediven-1024x683.jpg
Vandaag vul ik de tag I wish  in voor jullie. Ik vond het zo leuke tag dat ik hem zelf heel graag wilde invullen. Ben jij benieuwd naar wat ik vroeger als klein meisje wilde worden? Lees dan snel door!

prinses-57883332

1: Wat wilde je vroeger als je groot was worden?
Als echt meisje meisje was er natuurlijk maar 1 antwoord mogelijk; prinses! Wat was ik gek op barbiepoppen, prinsessen, poppen en baby’s. Ik kon nooit kiezen wie ik echt wilde zijn, ik had namelijk 2 favorieten, Assepoetser & Doornroosje.

2: Als je een superkracht zou mogen hebben, welke zou dat dan zijn?
Vliegen!! Dit was een hele makkelijke vraag voor mij. Het lijkt mij zo fijn om zo vrij als een vogel te zijn. Dat je gewoon even weg kan als het weer eens regent in dit kikkerlandje.

thescript.jpg

3: Als er een band bij jou thuis een privé concert  zou kunnen geven, wie zouden dat dan zijn?
THE SCRIPTTTTTTTTTTTT!!! Het concert waar ik 1,5 jaar geleden bij mocht zijn in de Ziggo Dome mogen ze met alle liefde in mijn woonkamer nog een keertje opnieuw doen! Wij stonden helemaal vooraan & hebben Danny nog kunnen aanraken!

4:  Als je iets door zou kunnen blijven eten, zonder er dik of misselijk van te worden, wat zou het dan zijn?
Chips hahaha, ja chips. Ik had echt een lichtelijke chips verslaving. Mijn god een stukje hemel in je mond hoor en dan vooral paprika ribbelchips. Ja.

5: Naar welk land zou je heel graag willen?
Oh, ik heb een hele waslijst met landen die ik nog wil bezoeken! Waaronder Amerika, Portugal, De Domicaanse Republiek, Curaçao & de Malediven. Zoals je leest voornamelijk zon, zee en strand! & cocktails! haha.

Willemstad-Curacao-21986.jpg

Wat zou jij graag willen?

Liefs, Maxime

Geplaatst in: Tag

3 gedachtes over “Tag – I wish

Geef een reactie

