New In Aliexpress – Horloges, Telefoonhoesje en meer

IMG_0836.JPG

Aliexpress is één van mijn favoriete webshops geworden. Ik heb er al vaker iets besteld en ben enorm tevreden over de items die ik toen kocht. Begin vorige maand heb ik weer een aantal dingen besteld. Met een product was er iets mis gegaan, het pakketje was verloren. Ik kreeg een berichtje van de verkoper dat ze het opnieuw zouden sturen. Ik kreeg het nog geen week erna binnen. Vandaag laat ik je zien wat ik besteld heb.

Luxe Vintage Bloem Patroon iPhone 6 hoesje

IMG_0843.JPG

Ik heb echt een telefoonhoesjes verslaving, inmiddels heb ik er zoveel dat ik nooit kan kiezen welke ik om mijn telefoon wil. Ook dit keer kon ik het weer niet laten om een telefoonhoesje te bestellen. Ze zijn ook zo goedkoop, ik betaalde voor dit hoesje maar €1,15 bij deze verkoper Sun Phone Accessories.

Siliconen Cleaner Tool

IMG_0848.JPG

Ik was benieuwd of een Brushegg fijn was om kwasten mee te wassen. Voor mijn grote poederkwasten is hij te klein maar om bijvoorbeeld mijn oogschaduw kwasten mee te wassen is hij erg fijn. Ik kocht hem voor €0,73 bij deze verkoper Pretty & Beauty Life.

Make-Up Sponge

IMG_0851.JPG

Mijn beautyblender had ik al zo lang dat hij begon te verslijten. Ik kwam deze voor een prikkie tegen en gooide hem in mijn winkelmandje. Hij werkt net zo fijn als een echte beautyblender. Hij kostte €0,86 en ik kocht hem bij deze verkoper Easy Product Easy Life.

Casual dames horloge

IMG_0859.JPG

Ik draag eigenlijk bijna nooit een horloge maar als ik ga werken heb ik wel liever een horloge om. Ik kon nergens echt een leuke vinden en om een dure horloge aan te schaffen om mee te werken vind ik een beetje zonde. Ik zocht ernaar op Aliexpress en kwam deze tegen, ik vond het printje van het bandje erg leuk. Voor deze horloge betaalde ik €2,66 bij deze verkoper Bring you the best service.

Zwarte horloge met marmer

IMG_0855.JPG

Deze horloge kreeg ik het laatst binnen. Het was het enige item die ik nog moest krijgen. Van de verkoper Watches manufacturers kreeg ik een berichtje dat het pakketje verloren was. Ik mocht kiezen of ik hem opnieuw toegestuurd wilde krijgen of mijn geld terug wou. Ik koos voor de eerste optie omdat ik de horloge toch graag wilde hebben. Ik betaalde er €3,89 voor.

Infuser waterfles

IMG_0839.JPG

Mijn infuser waterfles was kapot gegaan dus ik had een nieuwe nodig. Vooral in de zomer vind ik zo’n fles fijn omdat ik er dan fruit bij kan doen. Helaas sluit de dop niet helemaal goed aan waardoor hij soms een beetje lekt. Als ik hem ergens mee naar toe neem moet ik dus goed opletten dat hij niet gaat lekken. Ik betaalde €5,17 voor deze fles bij deze verkoper Shenzhen Rondaful Technology Co.,Ltd.

Alle producten die ik kocht waren zonder verzendkosten. Ik zag dat de prijzen bij sommige items nu weer anders zijn. De prijzen die ik hier noem is waar ik ze voor kocht, sommige items zijn nu iets duurder geworden. Ik heb ongeveer twee weken moeten wachten voordat ik alle producten binnen had. Alleen bij de zwarte horloge duurde het wat langer omdat het pakketje verloren was.

Heb jij al eens iets besteld op Aliexpress?

Liefs, Natasja

5 gedachtes over “New In Aliexpress – Horloges, Telefoonhoesje en meer

Geef een reactie

