Challenge: Douchegels opmaken

challenge.png

Samen hebben wij een challenge bedacht, wij willen onze douchegels gaan opmaken. Telkens kiezen wij twee douchegels die wij binnen twee maanden willen opmaken.

Op bovenstaande foto’s zie je onze douchegel stash. We hebben er niet enorm veel, maar voordat wij weer nieuwe gaan kopen moeten wij er eerst twee opmaken. Op de bovenste foto zie je de stash van Maxime, op de onderste foto van Natasja. 

IMG_8430.JPG

Maxime: Ik kies voor deze twee douchegels omdat Pinita Colada al voor de helft op is. Ik ben lichtelijk verslaafd aan deze en kan er niet vanaf blijven. Natasja ging laatst naar de DM in Duitsland en zij nam douchegels van Balea mee voor mij. Lief he?! Deze limited edition ruikt onwijs lekker naar perzik! Ideaal voor de zomer.

IMG_8395.JPG

Natasja: Ik ben zo iemand die graag afwisselt qua douchegel en koop dan ook vaak, vooral als er een actie is, een nieuwe douchegel. Altijd onder het motto: douchegel kun je altijd gebruiken. Nu heb ik er al een hele hoop opgemaakt de laatste maanden, want de teller stond begin dit jaar op 20 stuks. Ik had er een heel veel waar nog maar een klein beetje inzat, deze heb ik dus als eerste opgemaakt. Van de 20 had ik er nog 5 over, tot vorige week.. Ik ging shoppen met Maxime en kocht een Rituals douche foam want ja, hij was met 30% korting. Toen ging ik shoppen bij DM en gingen er weer 3 douchegels met mij mee naar huis. Als laatste zag ik een leuk pakketje van Therme op mijn werk liggen, ook die ging mee naar huis want het kostte nog maar €5. Maar, ik dwaal een beetje af haha. De komende twee maanden ga ik deze twee douchegels van Treacle Moon opmaken, One Ginger Morning & Iced Strawberry Dreams. One Ginger Morning is echt een heerlijk verfrissende douchegel na een warme zomerdag. Wanneer deze twee op zijn, wil ik One Ginger Morning sowieso opnieuw kopen.

Heb jij ook zoveel douchegels in huis?

Liefs, Maxime & Natasja

9 gedachtes over “Challenge: Douchegels opmaken

  1. Astrid zegt:

    Goed bezig! Lekker douchegelletjes hoor. Ik heb ook altijd een voorraad, maar ik heb er altijd maar één in de douche staan. Als die op is, pak ik de volgende fles uit mijn voorraad.

    Like

  2. hillybillybeauty zegt:

    eehhh ja, mega veel! Nu heb ik de maand juli een no buy maand ingelast, dus ik zal ook flink wat douchegels opmaken wellicht. Onlangs 1 van Treacle Moon die ik al 1,5 jaar had. Voelt toch goed als ik weer iets heb opgemaakt. 😉 Leuke challenge! http://www.hillybillybeauty.nl

    Like

  3. Kirsty zegt:

    Succes met de challenge! Ik heb mijzelf zo ongeveer een chronisch douchegel-koopverbod opgelegd haha; ik heb ook altijd veel te veel liggen. Ik wissel heel graag af en pas wanneer ik merk dat ik wat mis qua geurkeuze, koop ik een nieuwe, dat is een paar keer per jaar.

    Like

Geef een reactie

