Shoplog – Geshopt bij DM

IMG_0794.JPG

Ik ben weer eens wezen shoppen bij DM in Duitsland, heerlijke winkel vind ik het. Alles is er een stuk goedkoper dan hier. Heel veel heb ik niet gekocht maar ik wilde mijn aankoopjes toch even aan jullie laten zien.

IMG_0730.JPG

Balea Douchegels €0,55 per stuk

De douchegels van Balea vind ik ontzettend fijn en ze zijn super goedkoop. Ik kocht er maar drie omdat ik nog best veel andere douchegels heb liggen. Het zijn allemaal frisse geuren, heerlijk om mee te douchen na een warme zomerdag. Meloen is mijn favoriet, deze koop ik steeds weer opnieuw.

IMG_0799.JPG

Swiss O-Par haarmaskers €0,65 per stuk | Aussie Colour Mate Shampoo €5,95

De haarmaskers van Swiss O-Par zijn zó fijn! Er zijn een aantal verschillende soorten, ik heb er al een paar geprobeerd. Ze maken mijn haar super zacht en ze ruiken allemaal erg lekker.
Ik heb pas mijn haren weer geverfd dus ik kocht een kleur shampoo van het merk Aussie. Zo blijft de kleur wat langer mooi.

IMG_0800.JPG

Balea Fuss Balsam Lovely €1,95

Deze heerlijke voetbalsem maakt mijn voeten lekker zacht. Hij ruikt naar sinaasappel en door de munt olie die erin zit is hij ook nog eens verfrissend. Fijn product voor in de zomer!

IMG_0801.JPG

Balea Bodyspray Melone €1,95

Bodysprays heb ik meer dan genoeg, maar deze kon ik echt niet laten liggen. Ik ben dol op de meloen geur. Heerlijk om deze in combinatie met de douchegel te gebruiken. Helaas is het een limited edition.

IMG_0802.JPG

Essie Classical Cliché & Funships €7,95 per stuk (Tropical Lights Collectie)

Als laatste kocht ik twee Essie lakjes. In Duitsland lag de Tropical Lights collectie van Essie in het schap. Een prachtige collectie kan ik je vertellen. Het liefst had ik alle kleurtjes meegenomen.

Shop jij ook zo graag bij DM?

Liefs, Natasja

7 gedachtes over “Shoplog – Geshopt bij DM

  1. Beautyjuf zegt:

    De nagellakjes zag ik gister al voorbijkomen op Instagram 🙂 De andere items vind ik ook erg tof. De douchegel in de geur meloen lijkt me heerlijk fris voor komende zomer. Oh, kon ik maar een keertje shoppen in Duitsland…Ik woon er nét te ver vandaan 😦

    Like

  2. jessymanou zegt:

    Wat leuk! Ik ben nog nooit bij DM geweest, maar ik heb er wel veel over gehoord en van een vriendin spulletjes uit die winkel gekregen. Ik kan dan ook niet wachten tot ik er zelf een keer naartoe kan! X

    Like

Geef een reactie

