Clinique Moisture Surge Extended Thirst Relief Crème

13414432_1008957112506926_1269570004_n
Een jaar lang mag ik producten testen voor Clinique. Lucky me! Vorige week kreeg ik nummer 4 alweer binnen, ik ben elke maand weer benieuw wat ik krijg. Ben jij net zo benieuwd als dat ik ben naar deze gezichtscrème? Lees dan snel door!


13414032_1008957072506930_270013670_n

Bij elk product wat ik krijg, krijg je er een blaadje bij met informatie over het product en hoe je het moet aanbrengen! Deze maand kregen we een Moisture Surge Extended Thirst Relief crème voor elk huidtype. Volgens Clinique kan je hem voor verschillende dingen aanbrengen.

13414438_1008957132506924_848279038_n

De verpakking ziet er netjes uit. De tube is licht roze met zilveren letters. Op het doosje is de tube afgebeeld met zwarte letters.  De substantie is een beetje gelly, maar voelt toch een beetje romig aan. Ik heb hem ochtends aangebracht voor dat ik mijn make-up aanbracht. De crème voelt verfrissend aan op mijn gezicht. ’s Avonds nadat ik mijn make-up verwijderd had, heb ik de crème nog een keer aangebracht op mijn gezicht. Ik ging met een fris gevoel slapen.

Dit is een product wat ik zeker wil aanraden aan alle meiden/vrouwen! Een crème is voor iedereen fijn en helemaal als die lekker verfrissend is! Ik ruik een beetje een Bubblegum geur, lekker!

Ik zou deze  Moisture Surge Extended Thirst Relief crème zeker in normaal formaat willen kopen.

Liefs, Maxime

4 gedachtes over “Clinique Moisture Surge Extended Thirst Relief Crème

  1. beautyboomhut zegt:

    Ik was een beetje teleurgesteld in dit product. Ik had verwacht dat het echt een hydratatieboost zou zijn (zoals de naam toch doet vermoeden). Helaas was dat bij mij niet het geval, ik heb achteraf opnieuw moeten ‘bijsmeren’ met mijn gewone dagcrème. Verfrissend is hij inderdaad wel! Maar daarvoor zou ik persoonlijk het hele product niet aanschaffen 🙂

    Like

Geef een reactie

