Mac Vibe Tribe Painted Sunset Lipstick

13414548_1007356236000347_1875009201_n

Ik was ziels gelukkig toen ik per toeval op de Douglas site zag dat de Mac Vibe Tribe collectie online stond. Ik als uber blondje was natuurlijk weer eens te laat met bestellen op de website van Mac. Ik werd helemaal gelukkig toen ik zag dat de kleur die ik wilde nog beschikbaar was. Lees je mee naar mijn mening?

13393393_1007355966000374_528866453_n

De verpakkingen van de Mac Vibe Tribe collectie zien er in 1 woord ‘ GEWELDIG ‘ uit! Ik word helemaal vrolijk van de aztec- patronen en de kleurencombinatie past er super bij! Zowel op het doosje en de lipstick zelf staat de  naam van de lipstick, Heel fijn ik ben nog wel een oenemeloen in namen dus dat vergeet ik ook met lipsticks. Thanks Mac dat jullie het mij makkelijker maken. Ik kocht de kleur Painted  Sunset. De finish van de lipstick is Amplified Cream. Ik vind een Amplified Cream finish altijd wel fijn, goede dekking en pigmentatie. Hij droogt gelukkig niet uit zoals een Matte finish. Ze zijn wel dikker en romiger.

13393325_1007355969333707_2115549970_n.jpg

Oeh ik word enthousiast van de swatch op mijn arm! Hij is nog veel roder dan ik kon hopen. Want zeg nou eerlijk, Red is always a goood idea! Toch?

13393068_1007355979333706_2029723407_n

Helaas was ik weer eens een echt blondje en had ik al mijn foto’s verwijderd. Ik had deze nog naar mijzelf gemaild dus ik gebruik deze even! Sorry not sorry. Ik heb de lipstick hier al de hele dag op, hij is iets minder fel maar nog goed zichtbaar na een dag van 8 uur. Ik ben ontzettend blij met dit pareltje in mijn stash! Hij is nu al heel groot favoriet bij mij!

Heb jij iets besteld uit de Mac Vibe  Tribe collectie?


Liefs, Maxime

11 gedachtes over “Mac Vibe Tribe Painted Sunset Lipstick

  1. Kirsty zegt:

    Mooie kleur, hij staat je goed! Ik had zelf wel een andere kleur uit deze collectie gewild, maar achteraf gezien is het maar goed dat dit niet gelukt is, of in ieder geval mijn portemonnee is er blij mee.

    Like

Geef een reactie

