Mijn 3 favoriete Instagram accounts

instapossible.0.0.png

Een paar jaar geleden ontdekte ik Instagram, ik was meteen verslaafd. Ben jij benieuwd naar welke accounts mijn favoriet zijn?  Lees dan heel snel verder!

  13459670_1010447525691218_1765835188_n

Op mijn oude account volgde ik Viora al een hele tijd, ik maakte een poosje geleden een nieuw account aan en wist ik het account niet meer van Viora.  Een aantal weken geleden kwam ik haar account tegen. Viora heeft sinds januari 2016 Acute Leukemie. Ik kan oprecht zeggen dat ik nog nooit zo powervrouw heb gezien, wat is zij een sterke, positieve vrouw. Je kent mij niet, maar meis wat bewonder ik jou. Je kan haar strijd volgen via haar blog http://www.viora.nl .

13459557_1010447535691217_2038944017_n

Ik volg Priscilla al een hele lange tijd. Ik vind haar blog ook 1 van de leukste blogs die er zijn. Priscilla schrijft op een fijne manier, waardoor het niet snel verveeld. Ook heeft ze een prachtig dochtertje Sofie! Hou jij van beauty? Dan moet je haar zeker volgen!

13459611_1010447539024550_1774722247_n

Een tijdje vond ik het helemaal niets om vlogs te kijken op youtube. Daar bracht Manon verandering in. Ik vind Manon vooral lekker gewoon gebleven, je ziet echt dat ze er plezier in heeft. Binnenkort brengt ze haar 1e schoenen collectie uit, ik kan niet wachten!

Dit waren mijn favorieten accounts. Wat is jouw favoriete account?

Liefs, Maxime

6 gedachtes over “Mijn 3 favoriete Instagram accounts

Geef een reactie

