Favorieten April

IMG_0610.JPG

Het is weer tijd om mijn favorieten te laten zien van de afgelopen tijd. De meeste producten heb ik nieuw en zijn al snel favoriet geworden.

IMG_0608.JPG

MakeUp Revolution Ultra Flat Contour Brush & Real Techniques Expert Face Brush

Deze kwasten bestelde ik bij makeupmusthaves.nl en sindsdien gebruik ik ze elke dag. Een goede contour kwast had ik eigenlijk nog niet maar deze Ultra Flat Contour Brush van MakeUp Revolution is een ontzettend fijne kwast om mee te contouren.

De Expert Face Brush is ideaal om je foundation mee aan te brengen. Hij brengt alles mooi en egaal aan.

IMG_0612.JPG

Kiko Mat Base Primer & Pupa Vamp! Mascara 

Sinds kort ben ik helemaal fan van het merk Kiko. Dit merk heeft prachtige producten voor een mooie betaalbare prijs. Een goede primer vinden die mijn make-up de hele dag goed laat zitten én ervoor zorgt dat mijn huid niet gaat glimmen is lastig. Maar ik heb er een gevonden! De Kiko Mat Base Primer laat mijn make-up er mooi op zitten gedurende de dag én houd mijn huid mat.

Mijn favoriete mascara ooit, de Pupa Vamp! mascara. Hij maakt mijn wimpers mooi lang en geeft volume. Ook zorgt hij ervoor dat mijn wimpers niet aan elkaar gaan plakken. Alleen jammer dat hij best lastig te krijgen is.

IMG_0611.JPG

Batiste droogshampoo Cherry

Batiste is sowieso mijn favoriete merk wat betreft droogshampoo. Ik koop al meer dan een jaar dezelfde, de Blush variant. Ik besloot eens een andere te proberen en koos voor Cherry. Buiten de heerlijke geur die deze droogshampoo heeft, laat hij mijn haar eruit zien alsof ik het net gewassen heb én geeft hij ook nog eens volume.

IMG_0613.JPG

MakeUp Eraser (review)

Dit is een product waar ik écht niet meer zonder kan. Ik verwijderde mijn make-up altijd met het bekende micellair water van Garnier. Sinds ik de MakeUp Eraser heb laat ik het micellair water altijd staan en verwijder ik mijn make-up met de MakeUp Eraser.

Wat zijn jou favoriete producten van de afgelopen tijd?

Liefs, Natasja

6 gedachtes over “Favorieten April

Geef een reactie

