The Body Shop Piñita Colada Body Sorbet

13318632_1001378946598076_2135394919_n

Omdat ik mijn tussen beoordeling op stage behaald heb, ging ik shoppen bij The Body Shop. Ik kocht van de allernieuwste limited edition Piñita Colada de body sorbet & de showergel. Ben jij benieuwd wat ik van de body sorbet vind? Lees dan snel door!


Pina-Colada.jpg

Deze speciale zomerse lijn van The Body Shop laat mij denken aan de overheerlijke cocktail Pina Colada. Een frisse cocktail gemaakt van witte rum, ananassap en kokosmelk.

The Body Shop zegt:
Houd het hoofd koel de hele zomer lang met Piñita Colada Body Sorbet. Deze lichtgewichte textuur houd je huid gehydrateerd met een heerlijk fruitige geur – perfect voor een snelle opfrissing tijdens je reis.

13330496_1001378913264746_879051061_n

Ingrediënten:
Aqua/Water/Eau, PEG-8, Glycerin, Butylene Glycol, Isododecane, Parfum/Fragrance, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Acrylates Crosspolymer-2, Phenoxyethanol, Hydrogenated Tetradecenyl/Methylpentadecene, Ethylhexylglycerin, Mel/Honey/Miel, Sesamum Indicum Seed Oil/Sesamum Indicum (Sesame) Seed Oil, Carbomer, Sodium Hydroxide, Limonene, Benzophenone-3, Xanthan Gum, Disodium EDTA, Linalool, Silica, Citronellol, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Citric Acid, Cocos Nucifera Fruit Extract/Cocos Nucifera (Coconut) Fruit Extract, Ananas Sativus Fruit Extract/Ananas Sativus (Pineapple) Fruit Extract, Sodium Benzoate, Coumarin, Citral, Potassium Sorbate, CI 19140/Yellow 5.

13289078_1001378919931412_1823525158_n

De sorbet heeft een gel substantie, ik vind dat altijd heel fijn. Ik vind de textuur van de sorbet vrij dik en een beetje vettig. Het duurt ongeveer 20 minuutjes voordat de gel substantie helemaal in je huid is opgenomen. Nadat die helemaal in je huid is opgenomen voelt die nog wel vettig aan, persoonlijk vind ik dat niet storend. De geur blijft zeker 5 a 6 uur hangen, heel fijn! Je kan deze body sorbet prima als after sun gebruiken, hij is heerlijk fris en ideaal voor warme zomer dagen. Voor extra verkoeling kan je de body sorbet in de koelkast leggen.

Ik heb hem nu al een aantal keer gebruikt en ik vind hem onwijs lekker. De body sorbet is zuinig in gebruik. Zoals ik er nu voor sta, ga ik hem nog een keer kopen voor dat die niet meer verkrijgbaar is.

Ik had mazzel dat ik de body sorbet en de showergel allebei met 40% scoorde. In totaal heb ik 10,80 betaald.
Body sorbet – 11,00 euro (zonder korting)
The Showergel – 7,00 euro (zonder korting)

Heb jij al iets van deze limited edition collectie gekocht?

Liefs, Maxime

Een gedachte over “The Body Shop Piñita Colada Body Sorbet

Geef een reactie

