Andrélon Happy Highlights Shampoo

Een tijdje terug was Andrélon in de aanbieding bij Kruidvat, 2 + 1 gratis. Ik kocht van de nieuwe kokos boost collectie de shampoo & conditioner en daarbij kocht ik de Happy Highlights shampoo. Ben jij benieuwd naar wat ik van de happy highlights shampoo vind? Lees dan snel mee!

De verpakking van  Andrélon is altijd hetzelfde, simpel maar krachtig. Een paarse fles met de naam van het product en wat voor geur de shampoo heeft! De andrlélon producten zijn altijd goed te herkennen!
De Happy Highlights collectie bestaat uit de volgende producten: een shampoo, conditioner, 1-minuut masker, anti-klit spray en een serum-oil.
Ik vind de geur van de jojoba-olie heel sterk aanwezig, maar niet op een manier dat het mij stoort. De jojoba-olie is een ingrediënt wat je haar voedt. Door de jojoba-olie wordt je haarconditie versterkt en blijft de kleur langer en mooier.

Ik heb geen foto’s van mijn haar. Sinds een korte tijd gebruik ik alleen nog maar deze shampoo. Hij is fijn en zuinig in gebruik. De shampoo doet goed zijn werk, hij schuimt ontzettend! Ik heb veel en dik haar en het is een ramp om mijn haar goed schoon te krijgen met deze shampoo is 1x wassen genoeg. Ik ben fan!!

Met welke shampoo was jij je haar?

Liefs, Maxime

5 gedachtes over “Andrélon Happy Highlights Shampoo

Geef een reactie

