New In – H&M, Take Five & The Body Shop

862bb21f26973cba901675ff10ce5191.jpg

Deze week kreeg ik mijn H&M bestelling binnen, ging ik even langs het winkelcentrum en kwam ik niet met legen handen terug. Ben jij benieuwd naar mijn items? Lees dan snel verder!

thumbnail_IMG_20160526_142358
Lekker voor over je bikini naar het strand. Het is een hele fijne stof en heel luchtig. Ik hou van dit soort jurkjes. Overigs is die ook leuk op een broek met leuke sandaaltjes! Hij is verkrijgbaar in de winkels en op de website van H&M. Hij kost 9,99 euro.

thumbnail_IMG_20160526_142458
Ik werd helemaal vrolijk door dit printje! Ik ben gek op khaki groen en dit jurkje is perfect voor lange zomeravonden. Hij kost 9.99 euro.

thumbnail_IMG_20160526_142552
Dit basic jurkje bestelde ik eigenlijk met de intentie om hem terug te sturen, toen ik hem eenmaal aanhad vond ik hem heel leuk staan! Leuk met een statement ketting. Hij is verkrijgbaar voor 14,99 euro.

In augustus ga ik 10 dagen naar Kreta, ik ben alvast bezig om mijn kast zomer klaar te maken. Ik verveelde mij op school en ging online shoppen, ik kwam uit bij H&M. Ik bestelde 4 jurkjes. 1 jurkje gaat terug en derest hou ik.

thumbnail_IMG_20160526_142251

Ik liep even Take Five binnen om te kijken of ze leuke sjaals hadden, dit was helaas niet zo. Ik liep de winkel rond en zag dit Ibiza tuniekje in het wit hangen. Ik was heel blij verrast dat ik hem paste.Ik wilde al gaan afrekenen en toen viel mijn oog op deze kleur. Ik ruilde snel de kleur om en ik was verkocht. Ik heb er 30 euro voor betaald.

thumbnail_IMG_20160526_192111

Bij The Body Shop kocht ik van de allernieuwste collectie Pinita Colada, de body sorbet en de showergel. Het brengt mij even in dromenland op een strand met heel veel cocktails. Omdat ik mijn stage tussen beoordeling heb gehaald mocht ik mijzelf even verwennen! Dat is goed gelukt. De body sorbet is 11 euro en de showergel 7 euro. Ik had heel veel mazzel dat ik beide producten met 40% scoorde.

Heb jij deze week iets gekocht?

Liefs, Maxime

5 gedachtes over “New In – H&M, Take Five & The Body Shop

Geef een reactie

