Mijn bestelling bij makeupmusthaves.nl

IMG_7934.JPG

Onlangs plaatste ik een bestelling bij www.makeupmusthaves.nl en scoorde ik een hoop leuke items. Tijd voor een unboxing!

IMG_7935.JPG

Op het Instagram account van Makeupmustnl zag ik dat ze een actie hadden. Als je voor €50 of meer kocht, kreeg je een mystery bag t.w.v. €25 cadeau. Dit kon ik niet aan mij voorbij laten gaan. Ik ben zó benieuwd welke producten er in mijn mystery bag zitten! Deze actie is helaas nu afgelopen.

IMG_7939Real Techniques Expert Face Brush €14,99, Makeup Revolution Ultra Flat Contour Brush €12,95

Foundation bracht ik eerst altijd gewoon met mijn handen aan, fijn vond ik het niet werken dus ik ging opzoek naar een andere manier. Ik kocht een make-up sponge van Real Techniques en later de buffer brush van Etos. Beide manieren werken overigens prima. De buffer brush van Etos vind ik voor op plekken rondom mijn ogen vaak iets te groot en krijg ik mijn foundation op die plek niet helemaal goed aangebracht. Ik kwam de Expert Face Brush van Real Techniques tegen, deze is een stuk kleiner dan de buffer brush van Etos. Ik ben heel benieuwd hoe mij deze gaat bevallen.

Contouren deed ik eigenlijk nooit, ik heb wel contour poeders maar daar deed ik verder niks mee. Sinds kort gebruik ik het wel en zie ik wat voor verschil het kan geven aan je gezicht. Een geschikte kwast hiervoor had ik nog niet, dus bestelde ik de Ultra Flat Contour brush van Makeup Revolution.

IMG_7938.JPGW7 Banana Dreams Loose Powder €6,99, W7 Glowcomotion €5,99, Sleek Blush Flamingo €5,99

Over de Banana Dreams poeder had ik al veel goede verhalen gehoord. Deze poeder zou je huid de hele dag mat houden. Hij zorgt er dus voor dat je geen glimmende huid krijgt en poriën minder zichtbaar worden. Hij zou zelfs rode vlekjes corrigeren. Ik ben heel benieuwd! Review volgt snel.

W7 Glowmoticon, een budget highlighter die een dupe schijnt te zijn van de Mary Lou Manizer van The Balm. Deze heb ik zelf -nog- niet in mijn stash, dus vergelijken kan ik ze op dit moment niet. Deze ziet er in ieder geval prachtig uit!

Sleek is op dit moment mijn favoriete merk qua blushes. Ik vind ze zo mooi en goed gepigmenteerd. Flamingo is een fel roze blush. Ik schrok een beetje toen ik de verpakking opende, op de foto leek hij niet zo fel. Ik moet voorzichtig gaan zijn met het aanbrengen van deze blush anders lijk ik net een roze pop.

IMG_7940.JPGMaybelline Babylips Smoothing Cherry & Mango Pie €3,49

Als laatste bestelde ik nog twee babylips van Maybelline aangezien ik bijna door mijn lippenbalsems heen was. Ik vind dit de fijnste lippenbalsems die er zijn en koop telkens weer nieuwe.

IMG_7941.JPG

En dan nu de inhoud van de mystery bag!
IMG_7942

Vier producten van MakeUp Revolution en een Yankee Candle tart, ziet er goed uit! Ik ben benieuwd wat het allemaal is.

IMG_7947.JPG
MakeUp Revolution Awesome Metals Eye Foils – Pure Platinum €6,99 & Radiant Lights Highlighter – Glow €6,99

De Awesome  Metals Eye Foils is een metallic oogschaduw in de kleur Pure Platinum. In het doosje zit niet alleen een oogschaduw, maar ook een klein flesje liquid primer en een klein schaaltje. Het is de bedoeling dat je de oogschaduw met de primer op het schaaltje mengt en het dan aanbrengt op je oogleden. Interessant product!

Het tweede product is een highlighter in de kleur Glow. Highlighters kun je nooit genoeg hebben, toch?!

IMG_7948.JPG
MakeUp Revolution Focus & Fix Eye Primer €3,29 & The One Blush Stick €6,49, Yankee Candle tart €1,99

De naam van de Focus & Fix Eye primer zegt al wat het is, een oogschaduw primer. Komt goed uit, want ik was nog opzoek naar een nieuwe oogschaduw primer.

The One Blush stick, een stick die je kunt gebruiken als blush én als lipstick. Ik heb nog nooit een blush stick gebruikt dus ik ben benieuwd of ik dit fijn vind werken.

Als laatste een Yankee Candle wax tart in de geur Pink Dragon Fruit. Deze geur heb ik al eens gehad en ruikt heerlijk.

Dit waren alle producten. Ik ben héél blij met mijn aankopen en al helemaal met de producten die in de mystery bag zaten. Ik was bang dat ik producten zou krijgen die ik niet gebruik, maar dit was gelukkig niet het geval. Het zijn allemaal mooie producten.

Liefs, Natasja

12 gedachtes over “Mijn bestelling bij makeupmusthaves.nl

  1. Kirsty zegt:

    Mooie producten heb je besteld! De inhoud van de mystery bag vind ik er ook goed uitzien, leuk dat er ook Yankee Candle tart bij zat, daar heb je er nooit teveel van 🙂

    Like

Geef een reactie

