Kiko Milano Velvet Satin Nail Lacquer

13235781_994858427250128_1219490793_n

Een paar maanden geleden liep ik met toeval even de Kiko binnen bij mij in het winkelcentrum. Mijn oog viel op het schap met nagellakjes, er waren diversen kortingen op nagellak. Mijn oog viel op dit matte lakje. Aangezien het de laatste was en een tester mocht ik hem meenemen voor maar €0,50. De normale prijs van deze collectie is €4,90, een prima prijs! Doordat het een tester was kon ik niet ontdekken hoe deze kleur heet, op internet kwam ik ook niet verder. Mijn excuses!


13235901_994858423916795_1943858301_n

De kwastjes van alle Kiko Milano lakjes zijn geweldig, ze zijn precies breed genoeg voor je nagel! Wat anders wat Kiko heel slim is gedaan, ze hebben een soort extra dopje in de dop geplaatst waar alle overige nagellak in stroomt van je kwastje. Ideaal! Je kan dus heel moeilijk knoeien op meubels met deze nagellak!

13231089_994858573916780_1172522174_n

Ik ben gek op alles wat een matte effect heeft, van matte nagels tot matte auto’s. De nagellak droogt heel snel, ideaal! Helaas blijft hij maar 1 dag mooi zitten. Ik vind het heel jammer dat die er zo snel van afgaat. Toch raad ik hem iedereen aan gewoon omdat die zo mooi rood is & rood is altijd een goed idee!

Wat vind jij van de nagellak van Kiko?

Liefs, Maxime

2 gedachtes over “Kiko Milano Velvet Satin Nail Lacquer

Geef een reactie

