4 dingen waar ik blij van word

ce5ac409cdf854a526ac7c41f7b14dc5
Van een aantal dingen krijg ik een hele grote lach op mijn gezicht. Vandaag laat ik 5 dingen zien waar ik blij van word!

1: De zon
Mijn favoriete seizoen is zomer. Ik ben gek op de zon en kan er nooit genoeg van krijgen. Gelukkig word ik snel bruin!

2: Winkelen
Ik word oprecht gelukkig van winkelen. Ik vind het echt heerlijk. Niet altijd koop ik iets maar niets is lekkerder dan thuis komen met tassen vol kleding en make-up.

5302e684150cf3a913c4e8f0c6adcec1

3: Bloggen
Sinds een paar maanden blog ik samen met Natasja. Ik vind het heerlijk om artikels te typen over make-up, lifestyle en healthy. Ik durfde nooit alleen een blog te beginnen maar ik zou niet snel meer zonder kunnen!

4: Wijn
Ja ik word blij van wijn. Heerlijk op een terras met vrienden en goed wijntje. Heerlijk dat het weer beter weer word. Ik kan niet wachten op die lange zomeravonden in de tuin of op een terras.

Het is vandaag een klein artikeltje. Sorry!


Waar wordt jij blij van?
Liefs Maxime

Een gedachte over “4 dingen waar ik blij van word

Geef een reactie

