Mijn 3 favorieten series op Netflix

frases-frasi-netflix-quote-Favim.com-3750997

Ja ik moet het ook bekennen, ook ik ben verslaafd aan Netflix. Ik vind het heerlijk om na een drukke dag werken of school / stage een avondje series of films te kijken. Vandaag laat ik mijn 3 favorieten series zien. Kijk jij mee?

pretty-little-liars-seizoen-7-op-netflix

1: Pretty Little Liars
Vorig jaar Augustus begon ik aan deze serie, nadat ik heel veel positieve verhalen had gehoord moest ik er maar eens aan geloven. Ik was gelijk verslaafd aan deze serie. Het 1e seizoen vond ik zo spannend dat ik binnen no time in seizoen 2 was. Ik heb in een weekend 2 seizoenen gekeken oepsss.

Pretty Little Liars gaat over een vriendinnen groep van 5 meiden; Alison, Aria, Emily, Hanna  & Spencer. De vriendinnen zijn onafscheidelijk. Als Alison plotseling verdwijnt groeien de meiden uit elkaar. Een jaar later komen Aria, Emily, Hanna & Spencer weer samen vanaf dat moment krijgen zij allemaal berichten van iemand die zichzelf ‘ A ‘ noemt. A weet al hun geheimen en dreigt hun leven tot een Hell te maken. De meiden zetten alles op alles om ‘A’ te ontmaskeren.

Vorige week ben ik ook eindelijk begonnen aan seizoen 6. Ik kan je verklappen het is spannender dan ooit. Ik kan nu al niet wachten tot seizoen 7 begint.

4fef7db3-3b3a-4364-809f-d7ddf451d633

2: Gossip Girl
Gossip Girl vertelt het verhaal van een aantal rijke tieners die leven in de Upper East Side in New York City. Gossip draait het meeste om Serena van der Woodsen, Blair Waldorf, Dan Humphrey, Nate Archibald, Chuck Bass & Vanessa Abrams.
De belangrijkste vragen zijn niet: wie studeert af met het beste cijfer? Maar eerder: Wie heeft het meeste geld, wie doet het met wie, wie is de Queen Bee van het Constance Billard en natuurlijk, wie gaat met wie naar het Prom? En wie kan je beter inlichten over iedereen die ertoe doet dan Gossip Girl?

Gossip girl is echt mijn leukste serie tot nu toe. Ik heb de serie al 2 keer opnieuw gekeken. Stiekem hoop ik elke dag dat ze toch nog met een nieuw seizoen komen.

70155596

3: Drop Dead Diva
Deb Dobson is een oppervlakkige vrouw en heeft een grote wens om model te worden. Ze heeft een relatie met de advocaat Grayson Kent en haar beste vriendin, Stacy Barret, is even oppervlakkig als Deb zelf. Als Deb op een dag onderweg is naar een auditie sterft zij. . Op hetzelfde moment wordt de onzekere advocate Jane Bingum op kantoor doodgeschoten. Deb wordt teruggestuurd naar de aarde en komt in het lichaam van Jane terecht.

Drop Dead Diva vond ik onwijs leuk en heel verslavend. Ik vind het echt een meiden serie maar zeker een aanrader!

Dit waren mijn favorieten series, wat is jouw favoriete serie?

Liefs, Maxime

2 gedachtes over “Mijn 3 favorieten series op Netflix

Geef een reactie

