Mijn favoriete make-up kwasten

IMG_7761

Ik heb een hoop make-up kwasten maar elke dag pak ik steeds weer dezelfde erbij als ik mijn make-up doe. Vandaag laat ik je mijn favoriete make-up kwasten zien.

IMG_7762.JPG

Sinds kort gebruik ik deze buffer brush van Etos om mijn foundation mee aan te brengen. Ik kan er niet meer zonder. Het is een ontzettend fijne kwast die foundation mooi egaal aanbrengt.

IMG_7764.JPG

Ik heb veel poeder kwasten in mijn stash, maar toch gebruik ik deze twee het meest. Beide kwasten zijn echt super zacht en zijn heel fijn om poeder mee aan te brengen. De kwast van Hema heb ik al zeker 3 jaar en is nog steeds enorm fijn in gebruik.

IMG_7765.JPG

Schuin afgesneden blush kwasten vind ik zelf niet zo fijn werken. Ik probeerde deze blush brush van Real Techniques. Deze vind ik heel fijn werken en ik kan mijn blush er mooi mee aanbrengen.

IMG_7766

Highlighter bracht ik meestal met een waaierkwast aan. Etos vernieuwde het make-up assortiment een tijd geleden en kreeg ook nieuwe kwasten, waaronder deze highlight brush. De kwast is precies goed en heel fijn om highlighter mee aan te brengen.

IMG_7767

Als laatste een concealer brush, wederom van Real Techniques. Ik bracht concealer eerst altijd met mijn vingers aan maar met een kwast gaat het net wat beter en zit de concealer ook wat mooier.

Welke kwasten vind jij fijn?

Liefs, Natasja

4 gedachtes over “Mijn favoriete make-up kwasten

Geef een reactie

