Lush Fair Trade Foot Lotion Pink Peppermint

IMG_7675

Na een dag werken heb ik altijd last van zware, vermoeide voeten. Zou deze verlichtende, verzorgende en verfrissende foot lotion mijn voeten minder zwaar en vermoeid laten aanvoelen?

IMG_7677

‘Pink Peppermint is een echt verfrissende crème. Vol groene munt, en mocht je dat nog niet stimulerend genoeg vinden, er zit ook pepermuntolie in. Je hebt dit nodig als je de hele dag hebt moeten staan voor je werk, en ’s avonds nog graag de dansvloer opgaat. En natuurlijk de volgende morgen, want we hebben er ook een aftreksel van arnica en goudsbloem in gedaan om pijn te verminderen. De biologische Fair Trade cacaoboter die we bij kleine coöperaties inkopen zorgen voor een zachte, verzorgde huid.’

IMG_7678.JPG

Deze foot lotion verbeterd de bloedsomloop en verlicht vermoeidheid door de super frisse pepermunt-mix die erin zitten. Volgens Lush voelt deze lotion extreem licht en verfrissend aan op je huid en zitten er hardwerkende ingrediënten in waar je huid van houdt.

IMG_7679.JPG

De ingrediënten
Water (Aqua), Arnica-infusie (Arnica montana), Amandelolie, Fair Trade (Prunus dulcis), Cacaoboter, fair trade biologische (Theobroma cacao), Glycerine (Glycerine), Stearinezuur (Stearic Acid), Tri-ethanolamine (Triethanolamine),Kruizemuntolie (Mentha spicata), Pepermunt essentiële olie (Mentha piperita),Tagetesolie, essentiële (Tagetes minuta), Lanoline (Lanolin), Cetearyl alcohol (Cetearyl Alcohol), *Limonene (*Limonene), *Linalool (*Linalool), Parfum, Kleurstof 17200 (Colour 17200), Methylparabeen, Propylparabenen (Propylparaben)

IMG_7680.JPG

IMG_7681.JPG

Zoals de naam Pink Peppermint al zegt, is dit product natuurlijk roze. Wanneer ik de pot open komt de geur van pepermunt me meteen tegemoet. De geur is gelukkig niet te sterk, anders zou je al snel denken dat het tandpasta is.

De structuur van dit product is inderdaad heel licht. Wanneer ik het op mijn voeten smeer voelt het gelijk heel fris aan. De lotion is totaal niet vettig en trekt lekker snel in. In de winkel vertelde ze mij dat het een beetje tintelend kan aanvoelen door de pepermunt die erin zit. Zelf heb ik daar geen last van, maar ik kan me voorstellen dat dat bij anderen wel het geval is door de hoeveelheid pepermunt die erin zit.

IMG_7682.JPG

Ik ben helemaal fan van deze foot lotion! Mijn voeten voelen zacht, verfrist en het aller belangrijkste niet meer zo vermoeid en zwaar aan. Ik heb altijd enorm droge voeten maar sinds ik deze lotion gebruikt is het een stuk minder! Ik heb al veel producten voor droge voeten gebruikt maar niks werkt zo goed als deze lotion! Als je vermoeide benen hebt, is dit ook een perfect product om te gebruiken.

Voor een pot van 225 gram betaal je €16,50

Liefs, Natasja

4 gedachtes over “Lush Fair Trade Foot Lotion Pink Peppermint

Geef een reactie

