Andrélon Kokos Boost Shampoo & Conditioner

13022330_977248809011090_42840528_n.jpg

Vorige week hoorde ik van iemand op de sportschool dat Andrélon een nieuwe lijn heeft. Namelijk de kokos boost lijn met een shampoo, conditioner en een volume spray in het assortiment. Ik werd meteen heel enthousiast, ik ben een gek op kokos! Maandag was ik even in het winkelcentrum en zag ik dat Andrélon in de aanbieding was 1+1 gratis. Ik nam de shampoo & conditioner mee naar huis.

Andrélon zegt het volgende: Deze lijn is speciaal ontwikkeld om een luchtige volume boost en glans te geven aan fijn haar. Deze verzorgende shampoo, met kokosolie, zorgt ervoor dat het haar wordt gevoed, zonder het te verzwaren.

13022258_977248795677758_2129004269_n

Ik gebruik eigenlijk altijd Andrélon producten voor mijn haar. Het design van de verpakking is hetzelfde als andere lijnen van Andrélon, behalve de Andrélon zomerblond die heeft een geel/goudkleurige verpakking. In Andrélon zit SLES, door SLES gaat de shampoo schuimen.
De shampoo is transparant van kleur en voelt aan als gel, ik had dit niet verwacht en vond het wel leuk weer eens wat anders. Ik ben blij dat de kokos geur niet heel overheersend is, je ruikt goed de kokos maar niet te erg, compliment voor Andrélon!

13046341_977248779011093_824024665_n

Er zitten kokosolie & extracten in, ook zit er melk en aloëvera sap. Er is 1 heel groot voordeel aan de Kokos Boost lijn en dat is, er zitten geen parabenen, siliconen en kleurstoffen in. Super!

Mijn haar reageert goed op deze shampoo, ik heb nog wel eens last dat bepaalde shampoo mijn haar heel vettig maakt. Gelukkig is dat bij deze niet het geval. Ik merk vrijwel meteen dat ik meer volume heb. Heel fijn, ik ga deze shampoo zeker nog een keer kopen.

13059919_977248775677760_329838688_n

Na mijn haar wassen gebruik ik altijd conditioner. Ik heb lang, veel en dik haar dus het is ook echt nodig dat ik conditioner gebruik in de punten van mijn haar.  Conditioner heeft een voedende rol bij het wassen van mijn haar, het maakt mijn haar heel lekker zacht.  De conditioner heeft een witte kleur en ruikt hetzelfde als de shampoo. Niet overheersend maar wel lekker aanwezig.

13023325_977248769011094_1259161485_n

Een groot voordeel in deze conditioner zitten geen siliconen, ik heb er geen last van maar veel meiden wel! Er zitten in deze conditioner melk, aloë vera sap, kokosolie & extracten en vette soorten alcohol.

Ik ben ontzettend tevreden over de Kokos Boost lijn.  Ik kan het iedereen aanraden!

Te koop bij verschillende drogisten: De shampoo is 4,39 euro en de conditioner is 4,59 euro.

Waar was jij je haar altijd mee?

Liefs, Maxime

Geef een reactie

