MAC Wishlist

wishlist.png

MAC is een van mijn favoriete merken, al vind ik het soms een beetje aan de dure kant. Je betaalt veel, maar dan heb je ook wat. De producten blijven mooi en je doet er ontzettend lang mee. Ik heb nog een aantal producten op mijn wishlist staan die ik je vandaag ga laten zien!

Mineralize Skinfinish Lightscape €29,50
De highlighters van MAC vind ik stuk voor stuk prachtig. De welbekende Soft & Gentle heb ik al een tijd in mijn bezit en gebruik ik met heel veel liefde. Je hebt niet veel product nodig voor een mooie glans. De laatste keer dat ik in een Douglas winkel was viel mijn oog weer op Lightscape. Ik vind hem prachtig. Ik heb hem toen niet gekocht waar ik best een beetje spijt van heb. Denk dat ik hem maar snel ga aanschaffen.

Lip liner Soar €15,50
Deze bekende lip liner is telkens als ik hem wil kopen uitverkocht. Logisch ook, het is een mooie kleur die je bij veel kleuren lipstick op kunt doen. Ooit zal hij van mij zijn..

Lipstick Taupe €19,50
De laatste tijd nijg ik erg naar bruine/nude tinten als het gaat om lipsticks. Deze kleuren vind ik mijzelf mooier staan dan fellere kleuren. Hij ziet er op de site een beetje donker uit dus ik ga hem eerst een keer in de winkel op doen zodat ik kan zien hoe hij mij staat.

Blush Pinch O’Peach €22,50
Blushes, ik kan er maar geen genoeg van krijgen! Ik was nog op zoek naar een wat peachy kleur blush, aangezien ik deze nog niet had. Ik kwam uit bij Pinch O’Peach.

Nagellak Impassioned €10,00
Ik heb nog geen nagellak van MAC in mijn bezit. Ik moet zeggen dat ik er erg benieuwd naar ben, naar de kwaliteit van deze lakjes. Impassioned is een perfect lente/zomer kleurtje en voor de prijs hoef je hem niet te laten liggen, ze kosten het zelfde als Essie.

Welke producten staan er op jou (MAC) wishlist?

Volg Happiness ’n Beauty: Bloglovin’ – Instagram

 Liefs, Natasja

2 gedachtes over “MAC Wishlist

  1. Rebecca Denise zegt:

    De lipliner Soar heb ik sinds twee weekjes en ben er echt dol op. Zowel alleen als met een lipstick is deze prachtig. Ik snap daarom echt wel waarom deze op je wishlist staat hihi. Mooi lijstje!

    Like

Geef een reactie

