Essence matte velvet stick

velvet

Een paar weken geleden liep ik even de Kruidvat in. Ik zag dat er een bakje lag met de Essence sticks. Door dat er een stuk aan de achterkant mist mocht ik deze meenemen voor 0,50 cent, goh waarom ook niet dacht ik. Ben jij benieuwd hoe die bij mij staat? lees dan snel verder!

punt

Ik nam de kleur 01 Nude Hero mee, een licht oud roze kleur. Normaal zou ik deze kleur laten liggen omdat ik hem te licht vind bij mijzelf. Ik ben heel erg benieuwd hoe hij mij staat.
Essence zegt het volgende over deze velvet stick; Go matt! de velvet sticks bieden een mat-zijden resultaat. een zachte textuur en hoge dekking samen in een praktisch mini-formaat en dankzij de grote tip makkelijk en snel aan te brengen. je hebt keuze uit subtiele en intense kleuren.

Essence_Sortimentsumstellung_Frühjahr_2016_velvet_sticks

Essence heeft 5 kleuren uitgebracht:
01: Nude Hero
02: Peony Star
03: Mega Melon
04: Cherry Crash
05: Plum Perfect

swatch

Op de swatch op mijn arm zie ik glitters, helaas werd ik blij gemaakt met een dode mus. Als ik hem op doe word hij meteen heel matt en is er geen glittertje meer te bekennen.

zonder
Zonder

met
Met

Ik weet niet zo heel goed wat ik er van vind. Ik heb niet helemaal het gevoel alsof ik een lipstick op heb. De kleur vind ik ontzettend licht voor mij doen!  Ik ga hem toch proberen te dragen, het is een ideaal kleurtje voor mijn werk.

De sticks zijn te koop bij Trekpleister & Kruidvat voor 1,99 euro.

Hoe vind jij de kleur bij mij staan?

Volg Happiness ’n Beauty: Bloglovin’ – Instagram

Liefs, Maxime

Een gedachte over “Essence matte velvet stick

  1. irisgraaf zegt:

    Mooie kleurtjes, de berry achtige kleur vind ik echt super! De kleuren die je hebt gebruikt zijn inderdaad wel erg licht, maar wel geschikt voor overdag op het werk zoals je al benoemde.

    Like

Geef een reactie

