New in – Lush, Essie en meer

IMG_7172.JPG

De afgelopen tijd heb ik weer vanalles geshopt. Ik kocht onder andere bij Lush, Etos en The Body Shop. Kijk je mee naar mijn aankopen?

IMG_7173

Treacle Moon | One Ginger Morning Body spray €3,99 & Bath and shower gel €4,95
Treacle Moon is mijn favoriete merk wat betreft douche gels. In een fles zit 500ml en ze kosten maar 4,95. Ik vind echt alle geuren zó lekker ruiken. One Ginger Morning is mijn favoriete geur. Vooral in de zomer is deze geur lekker verfrissend om mee te douchen na een warme dag. Pas waren er bij Etos twee varianten Body Spray in de aanbieding, One Ginger Morning en Sweet Blueberry Memories. Deze zitten normaal niet in het assortiment. Ik ging natuurlijk voor One Ginger Morning. Tip: bij Etos is nu alle Treacle Moon voor €4.

IMG_7177.JPG

Garnier | BB Cream €11,99 & PureActive Mat Control €9,49
Garnier was laatst bij Etos 1+1 gratis. Ik kocht deze BB Cream die voor een gecombineerde tot vette huid geschikt is. Aangezien ik een vette huid heb besloot ik deze eens te proberen. Ook kocht ik de PureActive Mat Control. Deze zorgt ervoor dat je huid de hele dag mat blijft. Ik gebruik hem als primer en moet zeggen dat hij heel goed werkt.

IMG_7186.JPG

Essie | Shades on & Peak Show €9,99
Ik heb het al eens eerder gezegd, werken bij Etos is niet goed voor je portemonnee. Vooral niet als de nieuwe collectie van Essie in het schap komt en de oude collectie wordt afgeprijsd met 50% korting. Van de nieuwe Spring collectie nam ik Shades on mee en van de wintercollectie nam ik Peak Show mee.

IMG_7176

Lush | Mask of Magnaminty 315g €8,60 , Lemony Flutter €10,65  & Helping Hands €12,70
Een aantal Lush producten waren op gegaan, dit zijn mijn favoriete producten van Lush. Ik had niet veel tijd om naar de winkel zelf te gaan dus ik besloot ze te bestellen op de website. Mask of Magnaminty is een ontzettend fijn masker voor een onzuivere huid, ik heb er al zeker 4 potten van leeggemaakt. Lemony Flutter kennen jullie vast allemaal wel, voor de nagelriemen of droge plekjes op mijn lichaam gebruik ik hem bijna elke dag. Helping Hands is een hele fijne handcrème voor droge handen. Voor overdag is hij me te vettig, ik gebruik hem altijd ’s avonds voordat ik naar bed ga.

IMG_7174.JPG

The Body Shop | Tea Tree Skin Clearing Facial Wash €14,00, Tea Tree Flawless BB Cream €9,00 & Tea Tree Skin Clearing Clay Mask €13,00
Ongeveer twee weken geleden zijn Maxime en ik weer een dagje wezen shoppen in Eindhoven. Toen we langs The Body Shop liepen zagen we dat er 40% korting op alles was, behalve de nieuwe collectie. Ik kocht deze drie producten uit de Tea Tree lijn. De face wash en de BB cream had ik al eens eerder gehad. Beide producten zijn mij toen goed bevallen. Het Clay mask was nieuw voor mij en omdat er toch 40% korting op zat kon ik het niet laten liggen.

Dit waren mijn aankopen die ik de afgelopen tijd kocht.
Heb jij de afgelopen tijd ook nog iets gekocht?

Liefs, Natasja

2 gedachtes over “New in – Lush, Essie en meer

  1. Vivian zegt:

    Fijne producten heb je gekocht. One ginger morning is ook een favoriet van mij. Mooie kleuren, de Essie lakjes. Altijd fijn als je ze met 50% korting kan scoren

    Like

Geef een reactie

