Make-up stash opruimen

IMG_7147

Wanneer ik mijn make-up doe maak ik altijd weer een zooitje van mijn kaptafel. Ik gooi altijd alles wat ik gebruik er boven op of leg het in de lade. Afgelopen week werd het toch echt eens tijd om alles op te ruimen en uit te zoeken. Kijk je mee?

IMG_7150

Ik begin met de lade, hierin zitten highlighters, blushes, oogschaduwpalettes en een aantal back up producten. Alles ligt een beetje door elkaar waardoor ik vaak geen overzicht heb.

IMG_7151

Dit is wat er allemaal in de lade zit. Van sommige producten wist ik niet eens meer dat ik ze had. Het werd dus hoog tijd om alles weer uit te zoeken. Er zijn een aantal producten die ik niet of nauwelijks gebruik. Ik vind het altijd zonde om het weg te moeten gooien, vooral wanneer ik het gekregen heb. Ik heb alles dus nog maar even bewaard, wie weet ga ik het nog eens gebruiken.

IMG_7152.JPG

Opgeruimd en weer netjes ingericht! Alles ligt nu bij elkaar, zo weet ik wat waar ligt en kan ik het gemakkelijk  pakken.

IMG_7153

Op de kaptafel zelf heb ik alles wat anders neer gezet. Het plateau heb ik aan de andere kant gezet en daarop staat een bosje nepbloemen, mijn kwasten, micellair water en primers en foundations. Mijn lipsticks staan nu links en verder heb ik de tissue box, wattenschijfjes- en staafjes er nog naast staan.

Wat geeft dat toch altijd weer een fijn gevoel als je alles netjes hebt opgeruimd. Ik ben benieuwd hoelang het zo netjes blijft voordat ik er weer een zooitje van maak, haha!

Waar berg jij je make-up in op?

Liefs, Natasja

5 gedachtes over “Make-up stash opruimen

  1. laurenfayb zegt:

    Momenteel ligt mijn makeup een beetje overal 😛 mijn meestgebruikte items liggen in de badkamer, producten die ik nog wil reviewen of net gereviewd heb liggen dan weer in mijn bureauruimte…. maar ik ben van plan om mijn bureauruimte mede in te richten als beautyroom, zodat ik alles bij elkaar kan houden 😛

    Like

Geef een reactie

