Favorieten Maart

Screenshot_2016-04-01-19-40-53-1
In maart heb ik veel dezelfde producten gebruikt. Ben jij benieuwd wat mijn favorieten van maart zijn? Kijk dan snel mee!

Screenshot_2016-04-01-19-42-34-1

Met kerst kreeg ik van mijn oom & tante een Riverdale pakketje met onder andere deze handcrème en een bodycrème. Ik vind de tube er zo leuk uitzien. Ik ben gek op de interieur collectie van Riverdale maar deze handcrème is heel groot favoriet geworden. Ik verzorg mijn handen om de dag met crème en een scrub. Toen ik in december in een Lush winkel was moest ik iets kopen, ik kon helaas niet slagen voor een lekker douchegel dus ging ik opzoek naar iets anders. Ik kwam uit bij de verzorgingsproducten. Toen ik ‘Coconut’ las wist ik al dat ik hem mee naar huis zou nemen, ik ben gek op kokosnoot! De scrub voelt heel zoutig aan maar werkt onwijs goed. Ik doe altijd eerst mijn handen scrubben en daarna gebruik ik een handcrème, ik krijg hier heerlijk zachte handen van!

Screenshot_2016-04-01-19-51-52-1
Voor Clinique mag ik 12 maanden lang producten testen. In februari kreeg ik een remover als testproduct. De remover heet ‘ Take The Day Off’. Er staat al een review online, ondanks ik hem niet heel fijn vind voor het removen van mijn gezicht, gebruik hem wel heel graag voor lip swatches! Ik heb heel weinig product nodig voor het weghalen van mijn swatches. Een aantal geleden kocht ik een handgel bij The Bodyshop. Waarom? Ik zag niets en ik moest iets kopen. Ja ik kan dat. Sinds een aantal weken gooi ik hem elke dag in mijn tas die ik die dag bij mij heb. Hij ruikt en voelt heel verfrissend aan.  Ik zou deze zeker opnieuw kopen.

Screenshot_2016-04-01-19-50-56-1

Ik heb dagen ertussen zitten dat ik geen zin heb om mij op te maken, het klinkt gek ja iknow. Ik was laatst bij een Kruidvat filiaal en daar lag deze all in one BB cream van  Essence. Ik kocht hem voor maar 1,20 echt een super koopje! Er komt hier nog een aparte review over binnenkort.

Dit waren mijn favorieten van maart. Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Maxime

Een gedachte over “Favorieten Maart

Geef een reactie

