Opgemaakt Maart

IMG_7138.JPG

Het is weer tijd voor een opgemaakt artikel! De afgelopen twee maanden heb ik weer alles bewaard en het is een hoop kan ik je vertellen!

IMG_7139

Je zult wel denken, Natasja hoeveel douchegel gebruik jij wel niet? Ik moet toegeven dat ik best veel product gebruik wanneer ik ga douchen, puur omdat het dan lekker goed schuimt. Maar ik zal je vertellen, deze douchegels waren al voor meer dan de helft leeg. Aangezien ik nog zoveel douchegels heb staan besloot ik deze eerst op te maken voordat ik weer een nieuwe openmaak. Samen met de One Ginger Morning douchegel heb ik ook de scrub opgemaakt. One Ginger Morning is echt mijn favoriete geur van Treacle Moon, deze ga ik van de zomer weer opnieuw kopen.

IMG_7140

De shampoo en conditioner van The Body Shop zijn niet helemaal op, ik heb deze een paar keer gebruikt maar ik vind hem niet fijn. Ik krijg er heel stroef haar van en kan het niet meer makkelijk kammen. Deze lijn is speciaal voor haar dat snel vet wordt. Ik vind het jammer dat ik hem niet zo fijn vind want hij doet wel goed zijn werk.
Bij Kruidvat ontdekte ik deze shampoo van Garnier, ook deze is speciaal voor haar dat snel vet wordt. Mijn haar voelt heel fijn en verfrist aan na gebruik van deze shampoo, ik heb alweer een nieuwe in gebruik. Qua conditioner pak ik altijd maar wat. Deze kocht ik nadat ik pas mijn haar geverfd had, hij werkt heel fijn en ruikt ook lekker.

IMG_7141.JPG

Ik maakte ook een aantal gezichtsproducten op. De scrub gel van Dr. Van Der Hoog vond ik niet heel fijn. Het is niet een hele grove scrub maar na gebruik was mijn huid er toch rood en geïrriteerd van. Ook de geur vond ik raar ruiken.
De reinigingsscrub van Nivea koop ik steeds weer opnieuw. Deze vind ik heel erg fijn, mijn huid voelt echt gereinigd aan na gebruik.
De Tea Tree Wasgel van Kruidvat gebruik ik om mijn kwasten te wassen. Hij werkt er perfect voor en mijn kwasten voelen weer lekker zacht en schoon aan na het wassen.

IMG_7142.JPG

De Love Joy Care handbutter van Essence voelt voedend aan maar voor mijn droge handen deed hij eerlijk gezegd niet zoveel.
Deoleen is het enige merk deodorant dat voor mij echt werkt. Deze spray ik ’s ochtends op en hoef ik door de dag niet meer te gebruiken. Nare luchtjes zijn met deze deodorant verdwenen! Ik heb alweer een nieuwe in gebruik.
Deze droogshampoo van Batiste koop ik ook telkens opnieuw. Ik heb al verschillende droogshampoo’s gebruikt maar deze werkt voor mij het beste.

IMG_7144.JPG

Een aantal Lush producten die ik opmaakte. Cosmetic Warrior is een heel fijn masker dat goed werkt tegen puistjes, alleen de geur is minder.
Lemony Flutter is mijn favoriete Lush product. Elke avond smeer ik mijn nagelriemen en droge plekjes in ermee. Hij zit ook standaard in mijn tas zodat ik de hele dag door kan smeren wanneer het nodig is.
Helping Hands is een van mijn favoriete handcrèmes. Ik gebruik hem alleen ’s avonds voordat ik naar bed ga, ik doe dan van zo’n stoffen handschoentjes aan zodat het de hele nacht kan intrekken. Hij werkt perfect voor droge handen.

IMG_7145.JPG

Ook maakte ik nog 3 make-up producten op. Beide mascara’s vind ik heel fijn. Ik baal enorm dat de Pupa mascara op is, dit vind ik echt de fijnste mascara ooit! De All About Matt fixing powder van Essence ben ik ook nog altijd meer dan tevreden over. Hij zorgt ervoor dat mijn make-up de hele dag mooi blijft zitten met een matte effect. Alleen nog steeds jammer dat hij altijd stuk gaat wanneer hij bijna op is..

IMG_7146.JPG

Als laatste maakte ik nog 3 Yankee Candle waxtarts op. Drie heerlijke geurtjes, maar zeg nou eerlijk welke geur van Yankee Candle ruikt niet lekker?!

Wat heb jij allemaal opgemaakt de afgelopen maand?

Liefs, Natasja

Een gedachte over “Opgemaakt Maart

Geef een reactie

