Producten met mooie verpakkingen

image1

Producten die in een mooie huls, flesje of potje zitten ik hou ervan. Als de verpakking er mooi uitziet koop je het veel sneller is mijn eigen ervaring. Ik heb een paar producten  die ik er heel mooi uit vind zien in de verpakking. Ik las dit artikel vorige week bij Tedje van http://www.Teddlicious.nl , ik was meteen enthousiast om zelf dit artikel te schrijven. Ben jij benieuwd? Lees dan snel verder!

Mac Cosmetics: Soft & Gentle Highlighter.
Sinds een paar maanden ben ik gek op highlighters, hoe meer hoe beter. Vooral highlighters met veel glitters, en die lekker zichtbaar zijn vind ik mooi. Soft & Gentle zit in een simpele zwarte verpakking waar met witte letters ‘ Mac’ opstaat. In het midden van de verpakking zit glas waardoor je het product ziet. Ik vind dit heel mooi en zo weet ik meteen welke ik product ik pak zonder dat ik eerst moet kijken welke het is. Op de achterkant zit een klein rond stickertje met de naam van het product.

image3

image4

Rituals Shower Foam: Mandi Lulur

De shower foams van Rituals zien er allemaal hetzelfde uit. Natuurlijk zijn de kleuren per fles verschillend. Ik vind ze super leuk om zo op een plank naast elkaar neer te zetten als decoratie. Ja dat vind ik echt.  De flessen zijn altijd strak en dezelfde lengte.
Mandi Lulur is een frisse geur, de herfst maanden heb ik hem bijna niet gebruikt. Ik ga niet teveel vertellen over deze shower foam, er komt nog een uitgebreid review van. Ik kan wel al verklappen dat deze foams heel veel schuimen!
image2

Essence: Countouring Palette

Bij essence vind ik het altijd onwijs fijn dat de meeste producten doorzichtig zijn, je hoeft de verpakking niet eerst helemaal open te maken om te zien wat voor kleuren het palette heeft. Het zijn simpele verpakkingen dat absoluut, maar kan simpel niet mooi en fijn zijn? Alles is goed te lezen bij essence. Op de achterkant van het palette staat het nummer en de naam van het palette. Er staat ook een afbeelding van een meisje met nummers in haar gezicht om te kijken waar je de producten waar je de poeder, highlighter en blush moet aanbrengen op je gezicht.
Er komt hier nog een uitgebreide review van.

image9.PNG

image6

Yankee Candle tart:

De tarts zijn klein en in doorzichtig papier verpakt met een etiket met de naam van de geur van de tart en waaraan je moet denken is afgebeeld. Heel slim van Yankee Candle, als je de geur niet meteen kent kijk je gewoon even op de afbeelding en weet je het gelijk!

image5

Essie Nagellak

Essie heeft bij alle lakjes hetzelfde ontwerp: Witte dop, witte letters en de kleur van het lakje. Ik vind Essie toch wel het fijnste nagellak merk. De kwastjes zijn fijn en ze drogen super snel! Heel fijn voor zo ongeduld als mij. De lakjes zijn 10 euro per stuk en blijven zo 4 dagen mooi zitten. Ik heb dit lakje nieuw dus er komt hier ook een review van.
Ik vind het super chill dat Essie op elke dag een sticker met de naam van de kleur heeft zitten, zo hoef je nooit meer te zoeken naar een naam!

image7

image8

Welke verpakkingen vind jij mooi?

Liefs, Maxime

2 gedachtes over “Producten met mooie verpakkingen

  1. bloggerkimmetjekims zegt:

    Wat een origineel artikel, deze heb ik nog nooit gezien! Essie nagellakjes zijn zeker mooi vormgegeven, ze staan alleen al mooi op foto’s en de inhoud is nog veeeeel mooier!

    Like

  2. Mariska zegt:

    Ik ben zo dol op mooie verpakkingen! Van Budget merken vind Ik Catrice het mooist, verder vind ik de verpakkingen van MAC en vooral Anastasia Beverly Hills het mooist!

    Like

Geef een reactie

