Review – L.A. Girl Matte Velvet lipstick

2016-02-29 15.02.45

Natasja vertelde mij vorige week dat er veel Essie lakjes in de sale waren bij The makeup spot, ik nam gelijk een kijkje. Ben jij benieuwd wat ik onder andere bestelde? Lees dan snel verder!


Ik stormde meteen naar de lovely deals zoals The Makeup Spot dat noemt. Ze hebben zo onwijs veel mooie producten hoog afgeprijsd!
Naast een Essie lakje was ik opzoek naar een matte lipstick, ik kwam al snel uit bij L.A. Ik vind dat de lipsticks in een mooie klassieke huls zitten, zwart met goud altijd goed. Aan de onderkant zie je de kleur van je lipstick!

2016-02-29 15.02.05

Ik bestelde een matte velvet lipstick in de kleur ‘ Hot Stuff ‘.  De kleur zit tussen rood/roze & koraal in. Op de foto is die meer rood en op mijn lippen vind ik hem meer koraal.

2016-02-29 15.01.32

L.A. Girl  zegt het volgende over de lipstick: 
De L.A. Girl Matte Velvet Lipstick Hot Stuff is een romige lipstick met een supergave matte finish. De Matte Velvet Lipsticks hebben intense kleuren en zijn voorzien van sheaboter dat de lippen zacht en soepel houdt.

Ik ben het helemaal met de beschrijving eens, hij is heel romig en ruikt een beetje naar vanille wat mij aan MAC Cosmetics doet denken. Heel slim van L.A. girl zo komt het niet heel budget over! Hij blijft zeker 7,5 /  8 uur mooi op mijn lippen met een prachtig matte effect. Goh wat hou ik toch van lipsticks met een matte finish.

IMG_20160228_121202

Ik vind het een mooi kleurtje. Kan altijd. Niet te opvallen en geschikt voor elke gelegenheid. Ideaaaal! Ik bestelde hem op http://www.themakeupspot.nl voor maar 2,95 euro!

Hoe vind jij hem bij mij staan?

Liefs, Maxime

4 gedachtes over “Review – L.A. Girl Matte Velvet lipstick

Geef een reactie

