Lush Hot Oil Treatment Tangled

IMG_6700

Mijn haar zit al snel in de klit, de verkoopster van Lush raadde mij aan om dit Hot Oil Treatment eens te gebruiken. Van de week was het weer eens tijd om mijn haren extra goed te verzorgen, dit keer dus met Tangled.

IMG_6705

Wat Lush zelf zegt over Tangled:
Snel klitten in je haar? Fijn haar raakt vaak snel in de knoop, zodat je er bijna geen kam doorheen kunt halen. Tangled is de lichtste hot oil behandeling die we hebben, maar verzorgt je haar natuurlijk nog steeds optimaal. Olijfolie helpt de elasticiteit van je haar te vergroten, jojoba-olie maakt je haar gladder en zorgt voor extra glans. Tangled heeft een lichte bloemengeur.
Als je echt fijn haar hebt kun je ook een wat dunnere mix maken, zodat je je haar niet onnodig belast.

IMG_6703

Het is als het ware een blokje dat vast zit op een stokje. Wanneer je Tangled gaat gebruiken moet je hem in een bakje leggen en heet water erbij gieten.

IMG_6706

Cetearyl alcohol & sodium lauryl sulfaat (Cetearyl Alcohol & Sodium Lauryl Sulfate),Olijf olie, extra virgin (Extra Virgin Olive Oil), Guarhars (Guar hydroxypropyltrimonium chloride), Natrium Bicarbonaat (Sodium Bicarbonate), Jojoba-olie, biologische (Simmondsia chinensis), Citroenzuur (Citric Acid), Parfum (Perfume),Oranjebloesem absolue (Citrus aurantium amara), Rozenhout essentiële olie (Aniba rosaeodora), Ylang Ylang olie (Cananga odorata), * Benzylbenzoaat (*Benzyl Benzoate), *Benzylalcohol (*Benzyl Alcohol), amyl cinnamal (Amyl cinnamal),*Benzyl salicylaat (*Benzyl Salicylate), Eugenol (Eugenol), *Farnesol (*Farnesol),Geraniol, Hydroxycitronellal (Hydroxycintronellal), *Isoeugenol, *Limonene (*Limonene), *Linalool (*Linalool)
Klik op het ingrediënt als je er meer over wil weten. 

IMG_6708

De gebruiksaanwijzing van Tangled. Het is de bedoeling dat je Tangled in een bakje, of bijvoorbeeld in een zwart leeg Lush potje legt, en er dan net gekookt water bij giet. Uiteindelijk moet je een romige substantie krijgen, dit duurt inderdaad ongeveer 5 minuten. 
Als je eenmaal genoeg water hebt toegevoegd en je een romige substantie hebt, kun je het treatment in je haren doen. Ik heb het ongeveer vanaf de helft van mijn haren erin gedaan. Ik vind Tangled erg lekker ruiken, een beetje bloemig.

IMG_6704

Ik heb Tangled 20 minuten laten inwerken zodat de ingrediënten goed hun verzorgende werk kunnen doen. Hierna heb ik mijn haren gewassen met shampoo.

Ik ben zó enthousiast over Tangled! Mijn haar ziet er mooi en heel verzorgd uit na het gebruik van dit treatment. Het voelt super zacht aan en de bloemige geur ruik ik nog steeds in mijn haren.

Tangled is natuurlijk verkrijgbaar bij Lush voor 9,95 euro.

Heb jij al eens een Hot Oil Treatment van Lush geprobeerd?

Liefs, Natasja

3 gedachtes over “Lush Hot Oil Treatment Tangled

Geef een reactie

