Review – Catrice Highlighter Light Infusion

image2 (1)

De nieuwe lente/zomercollectie van Catrice ligt alweer een paar weken in de schappen bij Kruidvat  & Trekpleister. Ik kocht alleen de High Glow Mineral Highlighter Powder.

Ik was ontzettend blij dat Catrice met een highlighter kwam in haar vaste assortiment, ik heb dit altijd een beetje gemist. Dit is mijn eerste highlighter van Catrice, de limited editions heb ik nooit gekocht.

image1 (1)
Ik vind het een lichte highlighter, dit is de lichtste die ik heb. Hij heeft een koele ondertoon en light infusion geeft veel pigmentatie af. Je heb heel weinig product nodig voor toch een hele mooie glans.

image3 (1)

Volgens Catrice kan je hem gebruiken voor veel verschillende plekken, ik ben het daar volkomen mee eens. Ik gebruik heb niet alleen op mijn gezicht, als ik een avondje weg ga doe ik hem ook op rond mijn hals / decolleté.
Op de foto krijg ik de glitters er niet op.
Je ziet wel een mooie glans.

image4 (1)

Ik ben erg blij met deze highlighter, hij blijft de hele dag mooi zichtbaar. Ik vind het ook tof dat de glitters de hele dag zichtbaar zijn. Ik heb hem pas een 2 weken en hij is nu al groot favoriet!

Screenshot_2016-02-26-22-10-56_resized

Op deze foto heb ik hem net op.

Screenshot_2016-02-26-22-10-33_resized

En hier kom ik net thuis rond 16:00 uur.
Zoals je ziet is die nog heel mooi zichtbaar!

Je kan de High Glow Mineral Highlighter Powder kopen bij Kruidvat & Trekpleister voor 4,99 euro.

Heb jij deze highlighter ook, wat vind jij ervan?

Liefs, Maxime

3 gedachtes over “Review – Catrice Highlighter Light Infusion

Geef een reactie

