Opgemaakt Februari

2016-02-25 15.36.51

Eind januari had ik mij al voorgenomen op een opgemaakt artikel te maken in  Februari, ik heb niet super veel opgemaakt. Ik schrijf er ook bij of ik het artikel opnieuw zou kopen of niet.

Ik heb in  februari 3 doucheproducten opgemaakt, 1 make-up product & 4 verzorgingsproducten.

2016-02-25 15.38.04

Begin oktober kocht ik bij Albert Heijn een showergel van  Treacle Moon, mijn keus was heel snel gemaakt. De dagen werden kouder en langer. Persoonlijk vind ik dat Treacle Moon vooral frisse geuren in haar assortiment heeft, mijn oog viel meteen op warm cinnamon nights. Ik vind de geur van kaneel echt heel lekker. In het najaar zou ik deze showergel zeker opnieuw kopen.
Ik heb heel lang en dik haar dus de shampoo’s en conditioners vliegen bij mij de deur uit. Ik ben dol op de Garnier Loving Blends collectie, ik gebruik normaal altijd de honing geur. Ondanks dat ik bijna nooit uit mijn comfortzone ga probeerde ik toch een andere uit, het werd Arganolie & Cranberry. Ik vind hem niet heel lekker, je ruikt hem maar heel eventjes. Ik zou deze geur niet zo heel snel opnieuw kopen.

2016-02-25 15.38.56

Ik maakte mijn make-up altijd schoon met reinigingsdoekjes van Hema tot ik vorig jaar in aanraking kwam met Garnier Micellair water. Ik ben nog nooit zo enthousiast over een product geweest. Micellair water verwijderd alles van mijn gezicht. Ik maak er ook mijn ogen mee schoon en dit is het enigste product waar ik geen traan ogen van krijg. Ze zijn aardig aan de prijs 6,95 euro, daarom koop ik ze vaak in de aanbieding. Gelukkig heb ik er al 1 in voorraad liggen. Ik koop deze zeker opnieuw.

Ik denk dat jullie altijd wel wattenschijfjes bij mij zullen zien, wat gaan die dingen hard zeg. Ik doe er mijn make-up mee afhalen en ik gebruik het om mijn nagellak eraf te halen. Ik denk dat er dagen zijn dat ik zeker 6/7 wattenschijfjes gebruikt. Ik koop ze al jaren bij Kruidvat en zal deze ook opnieuw kopen!

Nagellak remover van Essence, goh wat heb ik hier lang mee gedaan! Ik denk dat ik zeker wel 7 maanden met deze remover heb gedaan! Ik koop al jaren deze en ga hem zeker opnieuw kopen! Hij kost 0,99 cent bij Kruidvat.Je heb maar heel weinig product nodig en ik gebruik maar 3 wattenschijfjes!

2016-02-25 15.40.00

Een tijdje geleden was ik dringend opzoek naar een primer voor mijn gekke rode wangen, ik vond deze van Catrice en nam hem mee naar mijn huis. Had ik hem nu maar lekker in het schap laten liggen. Hij werkt totaal niet bij mij, ik zie maar heeel licht verschil. Ik koop liever een iets duurdere dan deze van Catrice. Ik koop hem zeker niet opnieuw.

Bij een parfum kreeg ik een bodylotion van Joop er gratis bij. Hij is ontzettend lekker. Heel fris en verkoelend. Stiekem vind ik het jammer dat die op is. Ik zou hem zelf ook wel willen kopen!

Dit waren mijn opgemaakt producten van februari, heb jij deze maand veel opgemaakt?

Liefs, Maxime

4 gedachtes over “Opgemaakt Februari

  1. priscilla30 zegt:

    Oehh Cinnamon nights, zo lekker! Veel producten heb je opgemaakt 🙂 De nagellak remover van Essence heb ik zelf ook, maar dan met papaya en kokos geur. Die gebruik ik voornamelijk omdat je de aceton dan niet zo sterk ruikt.

    Like

Geef een reactie

