Mijn dagelijkse make-up

IMG_6603

Vandaag laat ik jullie mijn dagelijkse make-up producten zien. Nu draag ik niet elke dag dezelfde blush, highlighter of lipstick, maar er zijn een aantal producten die ik er het vaakst bij pak als ik mijn make-up doe. Kijk je mee?

IMG_6604

Kiko Serum/Primer
Ik begin altijd met het serum van Kiko. Deze is perfect te gebruiken als primer. Hij hydrateert mijn huid en droge plekjes zijn door dit serum niet meer te zien. Hierdoor blijft mijn make-up de hele dag mooi zitten.

Essence Stay All Day Concealer
Deze concealer gebruik ik voor onder mijn ogen om donkere kringen weg te werken. Deze kleur is precies goed voor mijn huid en na het gebruik van deze concealer zijn er geen donkere kringen meer te zien en zie ik er gelijk wat frisser uit.

Hema Concealer Stick
Deze concealer gebruik ik op de rode plekjes in mijn gezicht.

MAC Pro Longwear Concealer
Ik gebruik deze pas sinds korte tijd maar ik ben er nu al helemaal fan van! Door deze concealer is er geen enkel plekje/puistje meer te zien. Deze concealer heeft echt een perfecte dekking!

MAC Studio Fix Fluid Foundation
Dit is eigenlijk de enige foundation die ik heb. Als deze op is koop ik hem telkens opnieuw. Ik vind hem ontzettend fijn. Ik heb deze in de kleur NW10. Hij blijft de hele dag mooi zitten.

IMG_6606

Essence All About Matt! Fixing Compact Powder
Om af te poederen gebruik ik de All About Matt compact powder van Essence. Deze geeft zoals de naam al zegt een matte effect en zorgt er ook voor dat mijn huid de hele dag matt blijft. Helaas gaat hij als hij bijna op is altijd kapot, dat is het enige nadeel aan deze poeder.

Sleek Blush Rose Gold
Dit is toch wel mijn favoriete blush ever! Hij is zó mooi. Als ik niet weet welke blush ik wil dragen pak ik deze er standaard bij. Deze kan altijd, bij elke look.

Catrice High Glow Mineral Highlighting Powder
Deze zit pas nieuw in het assortiment van Catrice, ik heb hem dus nog niet heel lang maar hij is nu al groot favoriet! Een high glow geeft hij zeker, het is echt een pareltje!

IMG_6608

Pupa Vamp! Mascara
Mijn favoriete mascara van dit moment. Hij heeft een ontzettend fijn borsteltje en maakt mijn wimpers mooi vol en lang. Ik kocht hem toen hij eens in de actie was bij Etos. Dit was helaas een eenmalige aanbieding.

Essence Liquid Eyeliner
Ik draag niet elke dag eyeliner, maar als ik eyeliner draag gebruik ik het liefst deze van Essence. Een liquid eyeliner vind ik het fijnst werken.

IMG_6609

MAC Lipstick Faux
Een lipstick die bij elke look kan, MAC Faux! Vaak heb ik, door de weeks als ik naar school moet, geen zin om ’s ochtends een lipstick te zoeken die ik die dag wil dragen. Naar school draag ik het liefst geen donkere of felle lipsticks. Ik ga dan altijd voor Faux, niet te opvallend maar wel een kleurtje op mijn lippen.

IMG_6611

MAC Prep+Prime Setting Spray
Als ik al mijn make-up aangebracht heb, spray ik de Prep+Prime spray van MAC over mijn gezicht. Deze zorgt ervoor dat mijn make-up de hele dag extra goed blijft zitten.

Welke make-up producten gebruik jij dagelijks?

Liefs, Natasja 

7 gedachtes over “Mijn dagelijkse make-up

Geef een reactie

