Tag – My life in 20 questions

download

Vandaag vul ik een tag in voor jullie, de my life in 20 questions tag! Ben jij benieuwd naar mijn antwoorden op deze tag? Lees dan snel verder!

Wat is je lievelingskleur?
Dit is best een moeilijke vraag.. Ik draag ontzettend veel zwart maar je hoort nog steeds dat mensen wit & zwart geen kleur vinden, al ben ik het daar niet mee eens maar oke.  Als ik dan echt moet kiezen dan ga ik voor Roze!

Wat is je favoriete nummer?
Dit is een hele makkelijke! Mijn favoriete nummer is 3! Ja waarom 3 denk je nu he?! Ik ben op de 3e dag van september jarig. Als ik een nummer moet kiezen voor bijvoorbeeld een spel dan kies ik altijd 3.

Cijfer-3-2

Wat is jouw droomcarrière?
Mijn droomcarrière is toch wel om een hele goede directiesecretaresse/managementassistente te worden van een directeur of een manager.

Waar zou je op jezelf willen wonen?
Op dit moment kan ik mijzelf niet voorstellen dat ik ooit uit Rotterdam ga! Ik hou van deze prachtige stad. Helaas kan ik niet in de toekomst kijken en weet ik niet hoe de toekomst eruit gaat zien en gaat lopen.

964_Rotterdam_Skyline

Wat is je favoriete manier om te reizen?
Het vliegtuig!

Wat doe je in je vrije tijd?
Sporten, met vriendinnen afspreken, winkelen en leuke steden bezoeken!

Wat zijn je favoriete kledingwinkels?
Ik koop echt overal en nergens, als ik iets leuks zie dan koop ik het maakt niet uit welke winkel het is. Ik vind Primark, H&M & Loavies erg leuk!

Naar welk concert zou je graag gaan?
Ik hou van concerten! Vorig jaar ben ik naar The Script & Taylor Swift geweest in de Ziggo Dome. In juni ga ik naar Adele. Er staan nog veel concerten op mijn lijstje onder andere: Guus Meeuwis,  Concert at Sea & Marco Borsato lijkt mij ook erg gezellig!

Wat is je favoriete thee smaak?
Ik ben een enorme zeikerd als het om theesmaken gaat. Ik lust alleen Groene thee met citroen, Groene thee met Coconut & Tropische vruchten.Groene thee met  citroen is toch mijn favoriet!

Verzamel je iets?
Sneakers! I love sneakers haha. Ik weet eigenlijk niet of dit echt onder verzamelen valt want ik draag ze ook allemaal maar ik kan er geen genoeg van krijgen!

Je slaapt niet zonder….
Een deken! Ik word al gek als iemand mijn deken probeert af te pakken haha, nee ik moet mijzelf helemaal kunnen inpakken met een deken.

Als je één miljoen euro zou krijgen, helemaal voor jezelf alleen, wat zou je er dan mee doen?
Dan zou ik een strandhuisje kopen, het lijkt mij zo heerlijk om ochtends je deuren te openen en zo het geruis van de zee te horen!

Wat is je favoriete make-up merk?
Over deze vraag hoef ik niet lang na te denken. MAC is mijn favoriete make-up merk.

2016-02-05 10.50.16
Wat is je favoriete seizoen?
Whaa de zomer natuurlijk! Ik haat de herfst en de winter. Ik kan niet wachten tot ik weer heerlijk bruin ben en kan genieten van het zonnetje!

Slaap je met de deur open of dicht?
Dicht! Ik kan niet met de deur open slapen.

Wat eet je het liefst?
Pasta Carbonara! Helaas is het heel vet door de spekjes en de saus dus eet ik het niet te vaak.

Waarom ben je begonnen met bloggen?
Omdat ik mijn passie willen delen met de buitenwereld.

Wat deed je gisterenavond om 00:00 uur?
Slapen, op doordeweeks probeer ik altijd voor 23:00 uur te slapen, ik kan je vertellen dit lukt bijna nooit.

Wat is je favoriete parfum?
Ik hou van alle parfums van DKNY!

Jullie hebben een klein kijkje gehad in mijn leven!

Liefs, Maxime

Geplaatst in: Tag

3 gedachtes over “Tag – My life in 20 questions

  1. Kirsty zegt:

    Leuk om je zo beter te leren kennen! Groene thee met citroensmaak is ook mijn favoriete theesmaak 🙂 Ik herken dat niet kunnen slapen zonder deken trouwens ook wel; zelfs in de zomer moet ik een deken over mij heen hebben.

    Like

Geef een reactie

